Pregled bibliografske jedinice broj: 909408
Primjena sigurnosnih površina kraja uzletno- sletnih staza na zračnim lukama Hrvatske i Slovenije
Primjena sigurnosnih površina kraja uzletno- sletnih staza na zračnim lukama Hrvatske i Slovenije // Tridesetšesti skup o prometnim sustavima s međunarodnim sudjelovanjem Automatizacija u prometu 2016 / Šakić, Željko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA), 2016. str. 108-111 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 909408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena sigurnosnih površina kraja uzletno- sletnih staza na zračnim lukama Hrvatske i Slovenije
(Runway End Safety Areas Application on Croatian and Slovenian Airports)
Autori
Pavlin, Stanislav ; Bračić, Matija ; Modić, Arijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Tridesetšesti skup o prometnim sustavima s međunarodnim sudjelovanjem Automatizacija u prometu 2016
/ Šakić, Željko - Zagreb : Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA), 2016, 108-111
Skup
Tridesetšesti skup o prometnim sustavima s međunarodnim sudjelovanjem Automatizacija u prometu 2016
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija; Maribor, Slovenija; Krapina, Hrvatska, 09.11.2016. - 12.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sigurnosna površina kraja uzletno-sletne staze, zračna luka, sigurnost zračnog prometa
(Runway End Safety Area, Airport, Air Transport Safety)
Sažetak
Statistike ukazuju da se većina nesreća zrakoplova događa pri slijetanju i uzlijetanju. Međunarodna i domaća regulativa propisuju uz uzletno-sletnu stazu i ramena koja se prostiru od rubova staze obostrano te osnovna staza uzletno-sletne staze u nastavku čime bi se posljedice izlijetanja zrakoplova trebale minimizirati. Za slijetanje prije početka uzletno-sletne staze i slučaj prekoračenja kraja u slijetanju i polijetanju predviđene su sigurnosna površina kraja uzletno-sletne staze i osnovna staza uzletno-sletne staze. Hrvatske i slovenske zračne luke nemaju sigurnosne površine kraja uzletno-sletne staze kao i zračne luke na prostoru bivše Jugoslavije ali ni značajan broj zračnih luka u Europi i svijetu. Moguća rješenja problema nedostatka tih površina biti će prezentirana u radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb