Pregled bibliografske jedinice broj: 909405
Važnost ICT-a i društvenih mreža u suvremenom hotelskom poslovanju
Važnost ICT-a i društvenih mreža u suvremenom hotelskom poslovanju // Spodbujanje ruralnega turizma/Poticanje ruralnog turizma / Sedmak, G. ; Smolčić Jurdana, D. ; Kociper, T. ; Planinc, T. (ur.).
Koper : Opatija: Založba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 133-139
CROSBI ID: 909405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost ICT-a i društvenih mreža u suvremenom hotelskom poslovanju
(The importance of ICT and Social Networks in the Modern Hotel Business)
Autori
Car, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Spodbujanje ruralnega turizma/Poticanje ruralnog turizma
Urednik/ci
Sedmak, G. ; Smolčić Jurdana, D. ; Kociper, T. ; Planinc, T.
Izdavač
Založba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Koper : Opatija
Godina
2015
Raspon stranica
133-139
ISBN
978-961-6963-52-7
Ključne riječi
ICT, društvene mreže, hotelsko poslovanje
(ICT, social networks, hotel business)
Sažetak
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT) postala je neizostavni dio svakog poduzeća ali i šire društvene zajednice. Društvene mreže igraju sve važniju ulogu kao izvor informacija za turiste i kao pomoć pri odabiru turističke destinacije. Sve su rašireniji novi načini komuniciranja među korisnicima, ali najveći napredak svakako su zabilježile društvene mreže, mobilno poslovanje odnosno web site-ovi prilagođeni za mobilne uređaje. Svrha ovog rada je istražiti u kolikoj su mjeri ICT utječe na suvremeno hotelsko poslovanje te koliko su raširene društvene mreže i koliki je njihov utjecaj u turizmu i hotelskoj industriji. Korišteni su sekundarni izvori podataka kako bi se dobio uvid koliko je važno korisiti informacijsko komunikacijsku tehnologiju u poslovanju te koja je uloga društvenih mreža. Rezultati ovog rada pokazuju kako je potrebno korisiti ICT u poslovanju te isto tako biti prisutan na društvenim mrežama. Rad naglašava koje su koristi od primjene informacijsko komunikacijske tehnologije i društvenih mreža u suvremenom poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Tomislav Car
(autor)