Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 909391

Upotreba mobilnih aplikacija u promociji turističkih proizvoda i usluga


Car, Tomislav
Upotreba mobilnih aplikacija u promociji turističkih proizvoda i usluga // Društvo i tehnologija 2013. = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2013. str. 570-578 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 909391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upotreba mobilnih aplikacija u promociji turističkih proizvoda i usluga
(Using Mobile Applications to Promote Tourism Products and Services)

Autori
Car, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija 2013. = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 / Plenković, Mario - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2013, 570-578

ISBN
978-953-6226-25-2

Skup
XX. International Scientific Conference = XX. Međunarodni znanstveni skup društvo i tehnologija = SOCIETY AND TECHNOLOGY

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2013. - 30.06.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
destinacijski marketing, turistički proizvodi i usluge, promocija, mobilne tehnologije, mobilne aplikacije, QR kod
(destination marketing, tourism products and services, promotion, mobile technology, mobile applications, QR Codes)

Sažetak
Turizam je gospodarska grana kojoj nije potrebno naglašavati važnost mobilnih aplikacija za njihovo poslovanje. O tome govore i svjetski trendovi koji ističu važnost mobilnih tehnologija i mobilnih aplikacija u cilju jačanja promocije i prodaje turističkih proizvoda i usluga. Predmet istraživanja ovog rada su mobilne aplikacije kao marketinški alat u promociji turističkih i hotelskih proizvoda i usluga. Sve veći broj turističkih destinacija koristi nova tehnološka dostignuća i rješenja za promociju svojih turističkih proizvoda i usluga. Tu se posebno ističu GPS satelitska navigacija , pametni telefoni te QR kodovi u destinacijskom marketingu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Tomislav Car (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Car, Tomislav
Upotreba mobilnih aplikacija u promociji turističkih proizvoda i usluga // Društvo i tehnologija 2013. = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2013. str. 570-578 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Car, T. (2013) Upotreba mobilnih aplikacija u promociji turističkih proizvoda i usluga. U: Plenković, M. (ur.)Društvo i tehnologija 2013. = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013.
@article{article, author = {Car, Tomislav}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {2013}, pages = {570-578}, keywords = {destinacijski marketing, turisti\v{c}ki proizvodi i usluge, promocija, mobilne tehnologije, mobilne aplikacije, QR kod}, isbn = {978-953-6226-25-2}, title = {Upotreba mobilnih aplikacija u promociji turisti\v{c}kih proizvoda i usluga}, keyword = {destinacijski marketing, turisti\v{c}ki proizvodi i usluge, promocija, mobilne tehnologije, mobilne aplikacije, QR kod}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Car, Tomislav}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {2013}, pages = {570-578}, keywords = {destination marketing, tourism products and services, promotion, mobile technology, mobile applications, QR Codes}, isbn = {978-953-6226-25-2}, title = {Using Mobile Applications to Promote Tourism Products and Services}, keyword = {destination marketing, tourism products and services, promotion, mobile technology, mobile applications, QR Codes}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font