Pregled bibliografske jedinice broj: 909391
Upotreba mobilnih aplikacija u promociji turističkih proizvoda i usluga
Upotreba mobilnih aplikacija u promociji turističkih proizvoda i usluga // Društvo i tehnologija 2013. = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2013. str. 570-578 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 909391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upotreba mobilnih aplikacija u promociji turističkih proizvoda i usluga
(Using Mobile Applications to Promote Tourism Products and Services)
Autori
Car, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2013. = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013
/ Plenković, Mario - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2013, 570-578
ISBN
978-953-6226-25-2
Skup
XX. International Scientific Conference = XX. Međunarodni znanstveni skup društvo i tehnologija = SOCIETY AND TECHNOLOGY
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2013. - 30.06.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
destinacijski marketing, turistički proizvodi i usluge, promocija, mobilne tehnologije, mobilne aplikacije, QR kod
(destination marketing, tourism products and services, promotion, mobile technology, mobile applications, QR Codes)
Sažetak
Turizam je gospodarska grana kojoj nije potrebno naglašavati važnost mobilnih aplikacija za njihovo poslovanje. O tome govore i svjetski trendovi koji ističu važnost mobilnih tehnologija i mobilnih aplikacija u cilju jačanja promocije i prodaje turističkih proizvoda i usluga. Predmet istraživanja ovog rada su mobilne aplikacije kao marketinški alat u promociji turističkih i hotelskih proizvoda i usluga. Sve veći broj turističkih destinacija koristi nova tehnološka dostignuća i rješenja za promociju svojih turističkih proizvoda i usluga. Tu se posebno ističu GPS satelitska navigacija , pametni telefoni te QR kodovi u destinacijskom marketingu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Tomislav Car
(autor)