Pregled bibliografske jedinice broj: 909369
Model integralne mobilne aplikacije u funkciji unapređenja prodaje hotela
Model integralne mobilne aplikacije u funkciji unapređenja prodaje hotela, 2017., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
CROSBI ID: 909369 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model integralne mobilne aplikacije u funkciji
unapređenja prodaje hotela
(Model of integrated mobile application in function
of upgrading hotel sales)
Autori
Car, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Mjesto
Opatija
Datum
03.10
Godina
2017
Stranica
212
Mentor
Šimunić, Mislav
Ključne riječi
mobilna tehnologija ; mobilna aplikacija ; 4M model ; hotel ; hotelska prodaja
(mobile technology ; mobile application ; 4M model ; hotel sales)
Sažetak
Očekivanja hotelskih gostiju kao i njihovo ponašanje drastično se mijenja od kada gotovo svaki od njih posjeduje pametni telefon ili tablet. Vrijeme provedeno u mobilnim aplikacijama je time strahovito poraslo, a budući da mobilni operateri olakšavaju korištenje uređaja i izvan granica, ljudi mogu ostati povezani s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme. Širenje mobilnih tehnologija ne samo da može poboljšati iskustvo korisnika već koristi od njezine primjene imaju i hoteli kako operativno tako i financijski. Na tragu tih činjenica može se reći da je važnost mobilnih tehnologija, a samim time i mobilnih aplikacija jako velika i značajna u kontekstu suvremenoga hotelskog poslovanja. Mobilna tehnologija omogućava korisnicima da pristupaju informacijama i aplikacijama bilo kada i bilo gdje, što omogućuje veću fleksibilnost u komunikaciji, suradnji i dijeljenju informacija. Strateška važnost mobilnih tehnologija ne može se podcijeniti s obzirom da brzi tempo usvajanja i unapređenja mobilne tehnologije stvara mogućnosti za nove inovativne usluge koje se mogu pružati putem mobilnih uređaja. Govoriti o suvremenom hotelskom poslovanju, a ne uzeti u obzir važnost mobilnih aplikacija gotovo je nezamislivo. Sva poduzeća, pa tako i hoteli, prihvaćaju činjenicu da kao što su prije nekoliko godina morali osmisliti i prihvatiti prisutnost na internetu kao nužnost poslovanja, danas je nužnost integrirati koncept e- poslovanja putem mobilnih uređaja, a kao jedan od najboljih načina takve prisutnosti i poslovanja zasigurno su mobilne aplikacije. U cilju dokazivanja kako se pravilnom uporabom mobilnih tehnologija putem kvalitetnijih mobilnih aplikacija u hotelskoj industriji u značajnoj mjeri može olakšati pristup ciljanom tržištu, kvalitetnije plasirati informacije te pridonijeti boljoj prezentaciji i prodaji hotela, prikazuju se rezultati provedenoga empirijskog istraživanja kako bi se vidjelo u kojoj mjeri i na koji način su zastupljene mobilne aplikacije u hotelskoj industriji Hrvatske. Slijedom toga, priprema se i kreira model (4M) za izradu multimedijske mobilne aplikacije za hotelsko poslovanje. Također, provedeno je istraživanje u sklopu kojega su sustavno analizirane pojedine stavke mobilnih aplikacija sa odgovarajućim modulima predloženoga modela. Nadalje, u cilju dokazivanja postavljenih hipoteza, u ovom znanstvenom istraživanju su korištene kombinacije znanstvenih metoda. Rezultati dobiveni istraživanjem indikativni su za menadžere hotelskih subjekata koji nastoje unaprijediti vlastito poslovanje uvođenjem nove tehnologije. Također, rezultati dobiveni ovim istraživanjem mogu poslužiti svim dionicima hotelske industrije, a naročito hotelima koji žele biti konkurentni na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija