Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 909253

Odnosi s javnošću – bitan dio političkog marketinga


(CMS Collaboration) Anić, Natalia
Odnosi s javnošću – bitan dio političkog marketinga // National security and the future, 100 (2012), 1; 72-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 909253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s javnošću – bitan dio političkog marketinga
(Public relations - important part of political marketing)

Autori
Anić, Natalia

Kolaboracija
CMS Collaboration

Izvornik
National security and the future (1332-4454) 100 (2012), 1; 72-83

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
politički marketing, odnosi s javnošću, upravljanje informacijama, upravljanje medijima, upravljanje imidžom, „spin doktori“, javno mnijenje
(public relations, political marketing, spin doctor)

Sažetak
Svrha odnosa s javnošću je stvoriti, i zadržati, naklonost javnosti prema određenome subjektu, pomoću marketinških sredstava. U političkom marketingu najvažnije aktivnosti odnosa s javnošću su upravljanje informacijama, upravljanje medijima te naposljetku upravljanje imidžom. Osobe koje su izuzetno vješte u komunikaciji s medijima te uvelike utječu na imidž kandidata kojeg zastupaju, nazivaju se „spin doktori“. Oni kroz medije, koji čine svakodnevni dio našeg života, utječu na javno mnijenje. Kroz upravljanje percepcijom javnosti koju koriste za ostvarenje svog cilja, stvara se korpus javnog znanja koji u suštini može biti i neistinit jer je komunikacija pristrana. Stoga se postavlja pitanje etičnosti djelovanja spin doktora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Natalia Anić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

(CMS Collaboration) Anić, Natalia
Odnosi s javnošću – bitan dio političkog marketinga // National security and the future, 100 (2012), 1; 72-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
(CMS Collaboration) (CMS Collaboration) Anić, N. (2012) Odnosi s javnošću – bitan dio političkog marketinga. National security and the future, 100 (1), 72-83.
@article{article, author = {Ani\'{c}, Natalia}, year = {2012}, pages = {72-83}, keywords = {politi\v{c}ki marketing, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, upravljanje informacijama, upravljanje medijima, upravljanje imid\v{z}om, „spin doktori“, javno mnijenje}, journal = {National security and the future}, volume = {100}, number = {1}, issn = {1332-4454}, title = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u – bitan dio politi\v{c}kog marketinga}, keyword = {politi\v{c}ki marketing, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, upravljanje informacijama, upravljanje medijima, upravljanje imid\v{z}om, „spin doktori“, javno mnijenje} }
@article{article, author = {Ani\'{c}, Natalia}, year = {2012}, pages = {72-83}, keywords = {public relations, political marketing, spin doctor}, journal = {National security and the future}, volume = {100}, number = {1}, issn = {1332-4454}, title = {Public relations - important part of political marketing}, keyword = {public relations, political marketing, spin doctor} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font