Pregled bibliografske jedinice broj: 908924
SPECIFIČNOSTI PRIMJENE MARKETINGA U MINISTARSTVU UNUTARNJIH POSLOVA REPUBLIKE HRVATSKE
SPECIFIČNOSTI PRIMJENE MARKETINGA U MINISTARSTVU UNUTARNJIH POSLOVA REPUBLIKE HRVATSKE // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, X (1998), 1-2; 43-51 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 908924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SPECIFIČNOSTI PRIMJENE MARKETINGA U MINISTARSTVU
UNUTARNJIH POSLOVA REPUBLIKE HRVATSKE
(SPECIFICS OF THE MARKETING IMPLEMENTATION IN THE
MINISTRY OF THE INTERIOR OF THE REPUBLIC OF CROATIA)
Autori
Orlović, Ante
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) X
(1998), 1-2;
43-51
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
Marketing i policija ; Specifičnosti marketinškog spleta ; Distribucijska mreža ; Marketinška usmjerenost: društveni interes i korisnost
(marketing and police ; specifics of marketing-mix ; distribution network ; marketing focus: public interest and social benefit)
Sažetak
Proces implementacije marketinga u kontekst funkcioniranja MUP-a RH nije prouzročen isključivo prodiranjem marketinških ideja i prakse iz eksterne društvene okoline policije. Naime, za uspješnost tog procesa ključno je i pozitivističko promišljanje unutar samog Ministarstva u svezi s oportunosti primjene marketinške koncepcije u obavljanju djelatnosti iz vlastite nadležnosti. Nemoguće je egzaktno izračunati stvarnu društvenu značajnost i vrijednost samog prihvaćanja odnosno dosadašnje provedbe marketinga u MUP-u RH. NO, zasigurno je da ta nova filozofija funkcioniranja MUP-a rezultira odgovarajućim preobrazbama psiho- socijalnog sklopa pučanstva RH te afirmacijom općenite društvene prepoznatljivosti i funkcionalne djelotvornosti samog Ministarstva. Nedvojbeno relevantan optimistički iskorak u marketinšku budućnost MUP ostvaruje svojim eksplicitnim deklariranjem potrebnosti integracije marketinga u opus vlastitog djelovanja kao i konkretnim pionirskim akcijama i djelatnostima poduzimanim u smjeru oživotvorenja svoje marketinške koncepcije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti
Profili:
Ante Orlović
(autor)