Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 908924

SPECIFIČNOSTI PRIMJENE MARKETINGA U MINISTARSTVU UNUTARNJIH POSLOVA REPUBLIKE HRVATSKE


Orlović, Ante
SPECIFIČNOSTI PRIMJENE MARKETINGA U MINISTARSTVU UNUTARNJIH POSLOVA REPUBLIKE HRVATSKE // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, X (1998), 1-2; 43-51 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 908924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SPECIFIČNOSTI PRIMJENE MARKETINGA U MINISTARSTVU UNUTARNJIH POSLOVA REPUBLIKE HRVATSKE
(SPECIFICS OF THE MARKETING IMPLEMENTATION IN THE MINISTRY OF THE INTERIOR OF THE REPUBLIC OF CROATIA)

Autori
Orlović, Ante

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) X (1998), 1-2; 43-51

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Marketing i policija ; Specifičnosti marketinškog spleta ; Distribucijska mreža ; Marketinška usmjerenost: društveni interes i korisnost
(marketing and police ; specifics of marketing-mix ; distribution network ; marketing focus: public interest and social benefit)

Sažetak
Proces implementacije marketinga u kontekst funkcioniranja MUP-a RH nije prouzročen isključivo prodiranjem marketinških ideja i prakse iz eksterne društvene okoline policije. Naime, za uspješnost tog procesa ključno je i pozitivističko promišljanje unutar samog Ministarstva u svezi s oportunosti primjene marketinške koncepcije u obavljanju djelatnosti iz vlastite nadležnosti. Nemoguće je egzaktno izračunati stvarnu društvenu značajnost i vrijednost samog prihvaćanja odnosno dosadašnje provedbe marketinga u MUP-u RH. NO, zasigurno je da ta nova filozofija funkcioniranja MUP-a rezultira odgovarajućim preobrazbama psiho- socijalnog sklopa pučanstva RH te afirmacijom općenite društvene prepoznatljivosti i funkcionalne djelotvornosti samog Ministarstva. Nedvojbeno relevantan optimistički iskorak u marketinšku budućnost MUP ostvaruje svojim eksplicitnim deklariranjem potrebnosti integracije marketinga u opus vlastitog djelovanja kao i konkretnim pionirskim akcijama i djelatnostima poduzimanim u smjeru oživotvorenja svoje marketinške koncepcije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti

Profili:

Avatar Url Ante Orlović (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Orlović, Ante
SPECIFIČNOSTI PRIMJENE MARKETINGA U MINISTARSTVU UNUTARNJIH POSLOVA REPUBLIKE HRVATSKE // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, X (1998), 1-2; 43-51 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Orlović, A. (1998) SPECIFIČNOSTI PRIMJENE MARKETINGA U MINISTARSTVU UNUTARNJIH POSLOVA REPUBLIKE HRVATSKE. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, X (1-2), 43-51.
@article{article, author = {Orlovi\'{c}, Ante}, year = {1998}, pages = {43-51}, keywords = {Marketing i policija, Specifi\v{c}nosti marketin\v{s}kog spleta, Distribucijska mre\v{z}a, Marketin\v{s}ka usmjerenost: dru\v{s}tveni interes i korisnost}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {X}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {SPECIFI\v{C}NOSTI PRIMJENE MARKETINGA U MINISTARSTVU UNUTARNJIH POSLOVA REPUBLIKE HRVATSKE}, keyword = {Marketing i policija, Specifi\v{c}nosti marketin\v{s}kog spleta, Distribucijska mre\v{z}a, Marketin\v{s}ka usmjerenost: dru\v{s}tveni interes i korisnost} }
@article{article, author = {Orlovi\'{c}, Ante}, year = {1998}, pages = {43-51}, keywords = {marketing and police, specifics of marketing-mix, distribution network, marketing focus: public interest and social benefit}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {X}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {SPECIFICS OF THE MARKETING IMPLEMENTATION IN THE MINISTRY OF THE INTERIOR OF THE REPUBLIC OF CROATIA}, keyword = {marketing and police, specifics of marketing-mix, distribution network, marketing focus: public interest and social benefit} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font