Pregled bibliografske jedinice broj: 908726
Informacijske usluge na mrežnim stranicama srednjoškolskih knjižnica
Informacijske usluge na mrežnim stranicama srednjoškolskih knjižnica, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 908726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijske usluge na mrežnim stranicama srednjoškolskih knjižnica
(Information services at web pages of the high- school libraries)
Autori
Serdarević, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
25.02
Godina
2015
Stranica
106
Mentor
Stojanovski, Jadranka
Ključne riječi
informacijske usluge, mrežne stranice, školske knjižnice, analiza sadržaja, Web 2.0
(information service, web page, school library, content analysis, web 2.0)
Sažetak
Ciljevi rada su prikaz informacijskih usluga na mrežnim stranicama hrvatskih srednjoškolskih knjižnica i njihova usporedba s trendovima u inozemnom školskom knjižničarstvu. Istraživanje informacijskih usluga provedeno je na uzorku od 20 hrvatskih i osam inozemnih knjižnica uz primjenu metoda analize sadržaja i usporedne analize te kontrolnih listi kao instrumenta istraživanja. Rezultati analize sadržaja ukazuju na pomake u sadržaju informacijskih usluga na mrežnim stranicama hrvatskih knjižnica u odnosu na stanje zabilježeno u prethodnim istraživanjima (Faletar, Golub i Sudarević, 2002.) dok usporedna analiza informacijskih usluga upućuje na to da većina istraživanih hrvatskih knjižnica zaostaje u implementaciji interaktivnih usluga u vlastiti virtualni prostor. Osim toga, na mrežnim stranicama hrvatskih knjižnica uočen je izostanak pojedinih usluga pretraživanja i prebiranja što znači da postojeće stanje u mrežnom prostoru hrvatskih srednjoškolskih knjižnica zahtijeva kvalitativne i kvantitativne pomake ne samo u području interaktivnih, već i tradicionalnih informacijskih usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti