Pregled bibliografske jedinice broj: 908411
Pozitivna psihologija u obrazovanju: izazovi, mogućnosti i prijetnje
Pozitivna psihologija u obrazovanju: izazovi, mogućnosti i prijetnje // Bioetika i aporije psihe / Janeš, Luka ; Knorr, Lidija ; Perušić, Luka (ur.).
Zagreb: Grafo-Mark, 2017. str. 48-48 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 908411 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozitivna psihologija u obrazovanju: izazovi, mogućnosti i prijetnje
(Positive psychology in education: challenges, opportunities, and threats)
Autori
Jurčec, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Bioetika i aporije psihe
/ Janeš, Luka ; Knorr, Lidija ; Perušić, Luka - Zagreb : Grafo-Mark, 2017, 48-48
ISBN
978-953-55926-1-9
Skup
1. međunarodni transdisciplinarni simpozij: Bioetika i aporije psihe
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.11.2017. - 25.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
obrazovanje, pozitivna psihologija
(education, positive psychology)
Sažetak
Početkom 21. stoljeća u području psihologije javlja se p(re)okret nazvan pozitivna psihologija koji se usmjerio na istraživanja i promoviranja onih čimbenika koji pridonose rastu i razvoju kako pojedinaca tako i zajednica. Umjesto dotadašnje usmjerenosti na psihičke bolesti te psihološke i sociološke procese koje želimo smanjiti, suzbiti ili ih se naprosto bojimo ova struja u psihologiji usmjerila se na optimalno funkcioniranje pojedinca, zajednica i cjelokupnog društva kojem težimo ili bi barem trebali težiti. Dobro mentalno zdravlje podrazumijeva puno više od odsutnosti psihičkih bolesti i teškoća (HZJZ, 2017). U izlaganju naglasak je na primjeni pozitivne psihologije u obrazovanju sa ciljem razvoja vještina kojima se unaprijeđuje psihološka dobrobit ali i otpornost djece i mladih kako u svakodnevnim tako i u teškim životnim situacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija