Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 908306

Optimizacija procesa naplate za građanstvo na primjeru banke u Republici Hrvatskoj


Gregurek, Miroslav; Hačić, Antonija
Optimizacija procesa naplate za građanstvo na primjeru banke u Republici Hrvatskoj // SQM 18. savjetovanje sa međunarodnim učešćem / Perović, Milan (ur.).
Beograd, 2014. str. 44-47 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 908306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Optimizacija procesa naplate za građanstvo na primjeru banke u Republici Hrvatskoj
(Optimization of the billing process for citizens on the example of a bank in the Republic of Croatia)

Autori
Gregurek, Miroslav ; Hačić, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
SQM 18. savjetovanje sa međunarodnim učešćem / Perović, Milan - Beograd, 2014, 44-47

ISBN
0-336-24971-3

Skup
SQM 2014 18 savjetovanje sa međunarodnim učešćem

Mjesto i datum
Tivat, Crna Gora, 22.09.2014. - 24.09.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
optimizacija naplate, centralizacija naplate, analiza slučaja, IT rješenja
(bill optimization, billing centralization, case analysis, IT solutions)

Sažetak
Optimizacija procesa naplate tema je brojnih polemika. Ovaj rad je usredotočen na optimizaciju naplate u bankarstvu za građanstvo na primjeru banke u Republici Hrvatskoj. Zbog karakteristika retail kreditiranja, moguće je standardirizirati proizvode u banci, pa se oni daju lako replicirati. To omogućava ne samo visoku razinu automatizacije poslovnih procesa nego i optimizaciju naplate, čime se postiže poboljšanje produktivnosti naplate. Analizom slučaja HYPO ALPE-ADRIA u radu se pokazuje da se standardizacijom usluga banke teži centraliziranoj organizaciji naplate. Zaključak rada je da centralizirano rješenje organizacije naplate u banci omogućava veću efikasnost i poboljšanje naplate, a povećanjem korištenja IT rješenja taj utjecaj se može intezivirati.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Miroslav Gregurek (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Gregurek, Miroslav; Hačić, Antonija
Optimizacija procesa naplate za građanstvo na primjeru banke u Republici Hrvatskoj // SQM 18. savjetovanje sa međunarodnim učešćem / Perović, Milan (ur.).
Beograd, 2014. str. 44-47 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Gregurek, M. & Hačić, A. (2014) Optimizacija procesa naplate za građanstvo na primjeru banke u Republici Hrvatskoj. U: Perović, M. (ur.)SQM 18. savjetovanje sa međunarodnim učešćem.
@article{article, author = {Gregurek, Miroslav and Ha\v{c}i\'{c}, Antonija}, editor = {Perovi\'{c}, M.}, year = {2014}, pages = {44-47}, keywords = {optimizacija naplate, centralizacija naplate, analiza slu\v{c}aja, IT rje\v{s}enja}, isbn = {0-336-24971-3}, title = {Optimizacija procesa naplate za gra\djanstvo na primjeru banke u Republici Hrvatskoj}, keyword = {optimizacija naplate, centralizacija naplate, analiza slu\v{c}aja, IT rje\v{s}enja}, publisherplace = {Tivat, Crna Gora} }
@article{article, author = {Gregurek, Miroslav and Ha\v{c}i\'{c}, Antonija}, editor = {Perovi\'{c}, M.}, year = {2014}, pages = {44-47}, keywords = {bill optimization, billing centralization, case analysis, IT solutions}, isbn = {0-336-24971-3}, title = {Optimization of the billing process for citizens on the example of a bank in the Republic of Croatia}, keyword = {bill optimization, billing centralization, case analysis, IT solutions}, publisherplace = {Tivat, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font