Pregled bibliografske jedinice broj: 908237
Povijesnoumjetnički sadržaji u suvremenom poučavanju hrvatskog kao stranog jezika
Povijesnoumjetnički sadržaji u suvremenom poučavanju hrvatskog kao stranog jezika, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 908237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povijesnoumjetnički sadržaji u suvremenom poučavanju hrvatskog kao stranog jezika
(Art Historical contents in Contemporary Teaching of Croatian as a Foreign Language)
Autori
Čvek, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.05
Godina
2017
Stranica
41
Mentor
Dr. sc. Ana Ćavar
Ključne riječi
hrvatski kao strani jezik, kulturološki sadržaji, kultura, međukulturalna kompetencija, ZEROJ
(Croatian as foreign language, cultural contents, culture, intercultural competence, CEFRL)
Sažetak
Diplomski se rad bavi ulogom povijesnoumjetničkih sadržaja u suvremenom poučavanju stranih jezika na primjeru inojezičnog hrvatskog. Povijesnoumjetnički sadržaji u nastavu stranih jezika uključuju se kao dio kulturoloških sadržaja. U prvom dijelu rada opisuju se pristupi kulturološkim sadržajima u nastavi stranih jezika do danas. Ostatak rada bavi se analizom udžbenika hrvatskog jezika za strance kako bi se procijenila uloga tih sadržaja u poticanju međukulturne komunikacijske kompetencije. Na korpusu udžbenika procjenjuje se koliko je povijest umjetnosti uključena u nastavne sadržaje i kako je prezentirana. Uloga povijesnoumjetničkih sadržaja u udžbenicima hrvatskog kao stranog jezika uglavnom je takva da oni predstavljaju dodatne sadržaje kojima se bavi na kraju svake cjeline i kojima se korisnici upoznaju s temama na najosnovnijoj razini, bez potrebe da iz njih nešto nauče, već samo da budu upoznati sa sadržajem.
Izvorni jezik
Hrvatski