Pregled bibliografske jedinice broj: 908218
Korelacijsko-integracijski sustav u poučavanju Dnevnika Anne Frank u nastavi hrvatskoga jezika
Korelacijsko-integracijski sustav u poučavanju Dnevnika Anne Frank u nastavi hrvatskoga jezika, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 908218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korelacijsko-integracijski sustav u poučavanju Dnevnika Anne Frank u nastavi hrvatskoga jezika
(Correlation-Integrational System in Teaching of The Diary of Anne Frank in Croatian at School)
Autori
Pavlović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
01.09
Godina
2016
Stranica
58
Mentor
Dr. sc. Ana Ćavar
Ključne riječi
korelacjsko-integracijski sustav, Dnevnik Anne Frank, ljudska prava, holokaust, dnevnik
(the correlation and integration system, Diary of Anne Frank, human rights, holocaust, diary)
Sažetak
U radu je prikazan korelacijsko-integracijski sustav u nastavi hrvatskoga jezika. Donosi se kratak povijesni pregled korelacijsko- integracijskoga sustava, ciljevi, organizacijski oblici, metodički intstrumentarij te razlozi za utemeljenost i opravdanost metodičkoga sustava u nastavi književnosti. Nadalje, prikazane su podjele koje ovise o sadržajnim i didaktičkim okolnostima. Za predložak na kojemu će se prikazati odrednice korelacijsko- integracijskoga pristupa odabrano je lektirno djelo u osmom razredu osnovne škole Dnevnik Anne Frank. Predstavljen je prikaz mogućih unutarpredmetnih i međupredmetnih korelacija i integracija koje se mogu iskoristiti u nastavi i opisan prijedlog pristupa nastavnoj jednici.
Izvorni jezik
Hrvatski