Pregled bibliografske jedinice broj: 907770
Poslovni pregovori u interkulturalnom okruženju [komunikacija, kompetencije, barijere, tehnike, strategije]
Poslovni pregovori u interkulturalnom okruženju [komunikacija, kompetencije, barijere, tehnike, strategije], 2017 (ostalo)
CROSBI ID: 907770 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovni pregovori u interkulturalnom okruženju [komunikacija, kompetencije, barijere, tehnike, strategije]
(Business Negotiations in an Intercultural Environment [Communication, Competencies, Barriers, Techniques, Strategies])
Autori
Hercigonja, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, strucna
Grad
Varaždin
Godina
2017
Stranica
58
ISBN
978-953-333-075-4
Ključne riječi
Pregovaranje ; interkulturalno ; okruženje
(Negotiation, intercultural, environment)
Sažetak
Na samom početku knjige, data je de nicija pregovaraja te interkulturalnog okruženja. Posebna pažnja je posvećena tehnikama i strategijama pregovaranja te važnosti tri osnovne aktivnosti u procesu pregovaranja: slušanje, razumijevanje i uvjeravanje. U idućem poglavlju, opisano je interkulturalno okruženje kroz pojam kulture i društvene klase uključujući bitne čimbenike kulture kao što je kulturna dimenzija i karakteristika pojedine kulture.Dati je opći prikaz, ali i razmatranje važnosti pojedinog čimbenika u procesu pregovaranja. Iduća poglavlja knjige, usredotočena su na kompetencije, razlike i sličnosti, kulturalne barijere te odnos ljudi prema različitosti kulture. Jedno cijelo poglavlje posvećeno je komunikaciji kao važnom činitelju u ishodima poslovnih pregovora. U posljednjim poglavljima i potpoglavljima knjige obrađena je orijentacija kao utjecatelj na različitosti kulture u vidu vremenske, prostorne orijentacije te orijentacije aktivnosti. Na samom kraju, dati je detaljiji opis i konkretan primjer poslovnog pregovaranja s ishodima u pojedinim zemljama kao što je SAD, Kina, Francuska, Japan i Australija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija