Pregled bibliografske jedinice broj: 90769
Marketing research and its organization determination at the enterprises in Republic of Macedonia
Marketing research and its organization determination at the enterprises in Republic of Macedonia // Marketing in the process of globalisation / Šupin, M. (ur.).
Zvolen: Tehničko Sveučilište u Zvolenu (TUZ), 2001. str. 65-69 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 90769 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing research and its organization determination at the enterprises in Republic of Macedonia
Autori
Meloska, Živka ; Jelačić, Denis ; Motik, Darko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Marketing in the process of globalisation
/ Šupin, M. - Zvolen : Tehničko Sveučilište u Zvolenu (TUZ), 2001, 65-69
Skup
Marketing 2001
Mjesto i datum
Slovačka; Zagreb, Hrvatska, 05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
merketing; market research
Sažetak
Paper is on market and market research in the Republic of Macedonia and its specifics
Izvorni jezik
Engleski