Pregled bibliografske jedinice broj: 907624
Informacijska pismenost korisnika fakultetske knjižnice
Informacijska pismenost korisnika fakultetske knjižnice // Libellarium: časopis za povijest pisane riječi, knjige i baštinskih ustanova, 8 (2015), 2; 147-160 doi:10.15291/libellarium.v8i2.233 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 907624 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijska pismenost korisnika fakultetske knjižnice
(Information literacy of the academic library users)
Autori
Hasenay, Sanda ; Mokriš, Svjetlana ; Šuvak-Pirić, Ivana ; Horvat, Ines
Izvornik
Libellarium: časopis za povijest pisane riječi, knjige i baštinskih ustanova (1846-9213) 8
(2015), 2;
147-160
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
knjižnične zbirke, knjižnične usluge, informacijska pismenost
(library collections, library services, information literacy)
Sažetak
Informacijska pismenost trebala bi činiti temelj obrazovnog sustava kako bi studentima, korisnicima knjižnica, bilo omogućeno što učinkovitije djelovanje ne samo unutar akademskog okruženja nego i u svakodnevnom životu. Cilj ovoga istraživanja bio je utvrditi u kojoj su mjeri studenti, korisnici Knjižnice Prehrambeno-tehnološkog fakulteta Osijek (Knjižnica PTF-a), upoznati s knjižničnom građom i uslugama koje im se nude, tj. utvrditi razinu njihove informacijske pismenosti. Istraživanje je provedeno posebnom vrstom ankete – testom u razdoblju od 16. veljače 2015. do 27. veljače 2015. godine na uzorku od 115 studenata ispitanika. Istraživanjem se utvrdilo da studenti, korisnici Knjižnice Prehrambeno-tehnološkog fakulteta Osijek, iako upoznati s uvjetima korištenja knjižnične građe koju posjeduje Knjižnica i uslugama koje nudi, ne čitaju obavijesti koje se nalaze na oglasnoj ploči i na radnim stolovima, a također nemaju naviku pronalaženja različitih obavijesti na mrežnoj stranici Knjižnice. Rezultati dobiveni istraživanjem poslužit će kao smjernice za unapređivanje postojećih aktivnosti vezanih uz podizanje razine informacijske pismenosti studenata te za osmišljavanje novih kao i poticaj za nova istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prehrambeno-tehnološki fakultet, Osijek
Profili:
Ivana Šuvak-Pirić
(autor)
Svjetlana Mokriš
(autor)
Sanda Hasenay
(autor)
Ines Horvat
(autor)