Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 907424

Ekonomija iskustva kao produkt kulturne globalizacije


Vrhovski, Ivana
Ekonomija iskustva kao produkt kulturne globalizacije // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 3 (2012), 4; 51-56 (domaća recenzija, ostalo, stručni)


CROSBI ID: 907424 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ekonomija iskustva kao produkt kulturne globalizacije
(Experience economy as a product of cultural globalization)

Autori
Vrhovski, Ivana

Izvornik
Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta (1847-8107) 3 (2012), 4; 51-56

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, stručni

Ključne riječi
kulturna globalizacija ; ekonomija iskustva ; potrošači ; iskustvo
(cultural globalization ; experience economy ; consumers ; experience)

Sažetak
Svakodnevna izloženost nužnosti usvajanja novih tehnologija, uživanje u uvoznim idejama i proizvodima, želja za poboljšanjem stila života i životnog standarda, dovodi do pojave nekih novih identiteta kroz sve veći porast broja kros-kulturalnih kontakata. To su odlike kulturne globalizacije u 21. stoljeću, u doba "svjetske kulture" u kojoj sudjelujemo i čiji smo dio, željeli mi to ili ne. Proizvodi i usluge više nisu dovoljni. Klasična ekonomija temeljena na funkcionalnosti nekog proizvoda zaista je passe. U okrilju kulturne globalizacije javljaju se i nove paradigme u ekonomiji. Jedna od njih svakako je ekonomija iskustva kao nova marketinška paradigma koja se fokusira na pružanje iskustva visoke vrijednosti za potrošača i visokog profita za kreatora tog istog iskustva. U ekonomiji iskustva ljudi više ne kupuju uslugu, nego iskustvo koje im omogućava uspomenu i senzaciju. Iskustva nisu ništa drugo nego događaji koji na specifičan način angažiraju pojedinca na apsolutno individualnom nivou. Mogućnost involviranja i uključivanja ljudi na individualan način izrazito je jaka značajka kreativnosti koja se temelji na kulturi jer je ona u mogućnosti generirati nečije emocije, vrijednosti i vizije, te relativno trajno može ostati u nečijem sjećanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url IVANA VRHOVSKI (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrhovski, Ivana
Ekonomija iskustva kao produkt kulturne globalizacije // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 3 (2012), 4; 51-56 (domaća recenzija, ostalo, stručni)
Vrhovski, I. (2012) Ekonomija iskustva kao produkt kulturne globalizacije. Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 3 (4), 51-56.
@article{article, author = {Vrhovski, Ivana}, year = {2012}, pages = {51-56}, keywords = {kulturna globalizacija, ekonomija iskustva, potro\v{s}a\v{c}i, iskustvo}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment : stru\v{c}ni \v{c}asopis za teoriju i praksu menad\v{z}menta}, volume = {3}, number = {4}, issn = {1847-8107}, title = {Ekonomija iskustva kao produkt kulturne globalizacije}, keyword = {kulturna globalizacija, ekonomija iskustva, potro\v{s}a\v{c}i, iskustvo} }
@article{article, author = {Vrhovski, Ivana}, year = {2012}, pages = {51-56}, keywords = {cultural globalization, experience economy, consumers, experience}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment : stru\v{c}ni \v{c}asopis za teoriju i praksu menad\v{z}menta}, volume = {3}, number = {4}, issn = {1847-8107}, title = {Experience economy as a product of cultural globalization}, keyword = {cultural globalization, experience economy, consumers, experience} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font