Pregled bibliografske jedinice broj: 907205
Korištenje interneta u marketingu
Korištenje interneta u marketingu, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 907205 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje interneta u marketingu
(Internet usage in marketing)
Autori
Lastrić, Anđelina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.02
Godina
2017
Stranica
45
Mentor
Frančišković, Ivan
Ključne riječi
društveni mediji, interaktivnost, internet, marketinška komunikacija, poslovanje, potrošači
(social media, interaction, internet, marketing communication, business, customers)
Sažetak
Društveni mediji i mobilna komunikacija su novi trendovi u marketinškom komuniciranju. Istraživanje uloge društvenih medija u poslovanju pokazalo je da su društveni mediji duboko ušli u poslovanje poduzeća kao i namjere da se uloga istih s godinama povećava. Cilj ovog rada je predstaviti važnost internet tehnologija i njezinih utjecaja na marketinšku komunikaciju u funkciji poboljšanja poslovanja i razvoja odnosa s potrošačima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija