Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 907205

Korištenje interneta u marketingu


Lastrić, Anđelina
Korištenje interneta u marketingu, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 907205 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje interneta u marketingu
(Internet usage in marketing)

Autori
Lastrić, Anđelina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.02

Godina
2017

Stranica
45

Mentor
Frančišković, Ivan

Ključne riječi
društveni mediji, interaktivnost, internet, marketinška komunikacija, poslovanje, potrošači
(social media, interaction, internet, marketing communication, business, customers)

Sažetak
Društveni mediji i mobilna komunikacija su novi trendovi u marketinškom komuniciranju. Istraživanje uloge društvenih medija u poslovanju pokazalo je da su društveni mediji duboko ušli u poslovanje poduzeća kao i namjere da se uloga istih s godinama povećava. Cilj ovog rada je predstaviti važnost internet tehnologija i njezinih utjecaja na marketinšku komunikaciju u funkciji poboljšanja poslovanja i razvoja odnosa s potrošačima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Frančišković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lastrić, Anđelina
Korištenje interneta u marketingu, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Lastrić, A. (2017) 'Korištenje interneta u marketingu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lastri\'{c}, An\djelina}, year = {2017}, pages = {45}, keywords = {dru\v{s}tveni mediji, interaktivnost, internet, marketin\v{s}ka komunikacija, poslovanje, potro\v{s}a\v{c}i}, title = {Kori\v{s}tenje interneta u marketingu}, keyword = {dru\v{s}tveni mediji, interaktivnost, internet, marketin\v{s}ka komunikacija, poslovanje, potro\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lastri\'{c}, An\djelina}, year = {2017}, pages = {45}, keywords = {social media, interaction, internet, marketing communication, business, customers}, title = {Internet usage in marketing}, keyword = {social media, interaction, internet, marketing communication, business, customers}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font