Pregled bibliografske jedinice broj: 907171
Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment
Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment // Društvo i tehnologija = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 - dr. Juraj Plenković: Book of manuscripts / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2013. str. 578-586 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 907171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment
Autori
Laškarin, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 - dr. Juraj Plenković: Book of manuscripts
/ Plenković, Mario - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2013, 578-586
ISBN
978-953-6226-25-2
Skup
20th International Scientific Conference "Society and Technology 2013" - dr. Juraj Plenković
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 28.06.2013. - 30.06.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
psihologija, hotelijerstvo, C2C komunikacija, Internet, individualna usluga.
Sažetak
U suvremenoj znanosti, ekonomisti su među prvima upozoravali na činjenicu, da se neki problemi, koje ekonomija proučava, moraju u konačnici svesti na psihološke probleme. Istovremeno, u hotelijerstvu se pod razumijevanjem ponašanja potrošača usluga podrazumijeva adekvatno poznavanje psihologije. Ovako definirano polazište nameće svojevrstan imperativ razumijevanja načina odlučivanja gostiju u hotelijerstvu: kako, zašto i gdje gosti odlučuju o kupnji usluga u hotelijerstvu? Za odgovore na ova pitanja, razumljivo je, najviše interesa pokazuje odjel marketinga, naprosto iz razloga što marketing i psihologija imaju zajednički predmet interesa i istraživanja, a to su doživljaji i ponašanje čovjeka. Na području difuzije informacija između hotela, s jedne strane, i gostiju s druge strane, ključni faktor postao je Internet. Danas gosti rijetko sami odlučuju, već im u tome izuzetnu pomoć pruža suvremeni način komunikacije između pojedinaca (engl. Consumer-to-Consumer – C2C). Razvojem takve vrste komunikacije, otvorena su dodatna pitanja, među kojima se ističe ono ključno: kako upravljati informacijama na Internetu s ciljem ispunjavanja obostranih ciljeva? Također, na potrebe, želje i navike gostiju, svakodnevno utječu brojni faktori, koji kontinuirano stvaraju nove prilike ali i nove prijetnje za hotele. Unatoč tome, adekvatno determiniranje tih faktora, može hotelijere približiti svojim gostima i na taj način omogućiti poveći stupanj individualizacije u pružanju usluga. U ovom radu, posebno je naglašeno istraživanje usmjereno na upravljanje psihološkim aspektima Interneta, koji mogu biti jedna od temeljnih determinanti u odlučivanju za buduću kupovinu hotelskog proizvoda u cijelosti ili njegovih pojedinih dijelova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Marina Laškarin Ažić
(autor)