Pregled bibliografske jedinice broj: 906886
Osjetilni marketing i njihov utjecaj na ponašanje potrošača prilikom kupnje
Osjetilni marketing i njihov utjecaj na ponašanje potrošača prilikom kupnje // Zbornik radova 25. tradicionalnog savjetovanja "Ekonomska politika Hrvatske u 2018." / Jurišić, Snježana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 2017. str. 302-319 (poster, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 906886 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osjetilni marketing i njihov utjecaj na ponašanje potrošača prilikom kupnje
(Sensory marketing and their influence on the behavior of consumer during shopping)
Autori
Vuković, Dijana ; Pofuk, Maja ; Hunjet , Anica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 25. tradicionalnog savjetovanja "Ekonomska politika Hrvatske u 2018."
/ Jurišić, Snježana - Zagreb : Hrvatsko društvo ekonomista, 2017, 302-319
ISBN
978-953-262-107-5
Skup
25. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2018."
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 08.11.2017. - 10.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
elementi osjetilnog marketinga, situacijski čimbenici, multidimenzionalni pristup kupnji, ponašanje potrošača, doživljaj
(elements of sensory marketing, situational factors, multidimensional approach to purchasing, consumer behavior, experience)
Sažetak
Suvremeni potrošač prilikom kupnje traži „nešto više“ i današnja istraživanja ukazuju na činjenicu da jedno osjetilo utječe na drugo, te da osjetila međusobno trebaju biti sinhronizirana, implementirana u cjelovit doživljaj kupnje. Kupac prilikom odabira proizvoda treba dobiti cjelovitu, višedimenzionalnu sliku marke, proizvoda i maloprodajnog prostora i odjenom u procesu kupnje sve postaje bitno. Prilikom kupnje „rade“ osjetila koja utječu na percepciju potrošača i doživljaj usluge ili proizvoda koji potrošači kupuju. Koncept osjetilnog marketinga primjenjuje se na značajnije marke, njihove vrijednosti ne prenose se riječima, dizajnom ili lijepim vizualima, nego se izgrađuju doživljaji prilikom kupnje koji pobuđuju svih pet osjetila.Osjetilni marketing ima snažan utjecaj na potrošača, te na taj način upravlja njegovim emocijama i reakcijama. U svrhu utvrđivanja elemenata osjetilnog marketinga i njegovih utjecaja na ponašanje potrošača, kupovni zadatak, društveno i fizičko okruženje, vrijeme kupnje, te psihičko i fizičko stanje potrošača staviti će se u pobođujuće perciptivno okruženje, privlačan imidž proizvoda, ali i maloprodajnog prostora, te na taj način utvrditi vrste osjetila koji imaju veći utjecaj na odabir proizvoda. Stoga će se na slučajno uzorku provesti istraživanje kako bi se utvrdilo uključivanje osjetila u stvaranju odnosa s proizvodom i kroz istraživanje utvrdila osjetilna angažiranost potrošača prilikom odabira i kupnje proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija