Pregled bibliografske jedinice broj: 906504
INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE U MANJINSKIM ŠKOLAMA: Mišljenje nastavnika i roditelja
INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE U MANJINSKIM ŠKOLAMA: Mišljenje nastavnika i roditelja, 2017., diplomski rad, diplomski, FILOZOFSKI FAKULTET, RIJEKA
CROSBI ID: 906504 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE U MANJINSKIM ŠKOLAMA: Mišljenje nastavnika i roditelja
(INTERCULTURAL EDUCATION IN MINORITY SCHOOLS: Teacher and Parenting Opinion)
Autori
Korina, Kovačić-Mađarić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
FILOZOFSKI FAKULTET
Mjesto
RIJEKA
Datum
20.11
Godina
2017
Stranica
93
Mentor
Zloković, Jasminka
Ključne riječi
manjinsko obrazovanje, manjinske škole, interkulturalnost, interkulturalno obrazovanje, učitelji, roditelji
(minority education, intercultural education, intercultural education, teachers, parents)
Sažetak
U Hrvatskoj postoji više nacionalnih manjina koje imaju svoje manjinske škole. Ovo se istraživanje bavi mišljanjima i stavovima nastavnika i roditelja o interkulturlnom obrazovanju u manjinskim školama. Istraživanje je podjeljeno u tri nivoa koji mogu objasniti interkulturalno obrazovanje: poznavanje pojmova značajnih za interkulturalno obrazovanje, poštivanje kulturalnog identiteta i provođenje interkulturalnog rada. Istraživanje je pokazalo kako nastavnici i roditelji poznaju pojmove inerkulturalnog obrazovanja iz prakse, kako se u školama uvažava kulturni identitet učenika iako nema velikih kulturnih razlika između manjinske i većinske zajednice i kako postoji veliki broj aktivnosti u školama kojima se promiče interkulturalni rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasminka Zloković
(mentor)