Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 906450

Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću


Šego, Jasna
Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću // Izazovi nastave hrvatskoga jezika / Calogjera Rogić, Emica (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 74-83


CROSBI ID: 906450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću
(The Importance of Learning/Teaching Rhetorics in the 21st Century)

Autori
Šego, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Izazovi nastave hrvatskoga jezika

Urednik/ci
Calogjera Rogić, Emica

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2017

Raspon stranica
74-83

ISBN
978-953-0-51739-4

Ključne riječi
retorika, učenje, podučavanje, digitalno doba
(Rhetorics, Learning, Teaching, Digital Era)

Sažetak
U članku se postavlja dvojba: treba li se retorika predavati kao zaseban predmet u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu ili se pak različiti retorički sadržaji trebaju predavati u okviru određenih nastavnih predmeta (npr. u nastavi povijesti, u nastavi hrvatskoga jezika, u nastavi vjeronauka, u nastavi politike i gospodarstva i sl.). Članak promiče važnost umijeća komuniciranja i njegov utjecaj na sposobnost stvaranja smisla za zajedništvo, na umijeće oblikovanja društvenoga, političkog, kulturnog, zabavnog i drugih oblika života. Navode se mogući sadržaji nastave retorike. Ističe se potreba da se nastavnici permanentno usavršavaju i svladavaju nove tehnologije te da ih primjenjuju u nastavi općenito, pa i u nastavi retorike. Na kraju se članka donosi govor Steva Jobsa diplomiranim studentima na Sveučilištu Stanford u Sjedinjenim Američkim Državama 2005. godine te se postavljaju pitanja za analizu i interpretaciju toga govora.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasna Šego (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šego, Jasna
Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću // Izazovi nastave hrvatskoga jezika / Calogjera Rogić, Emica (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 74-83
Šego, J. (2017) Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću. U: Calogjera Rogić, E. (ur.) Izazovi nastave hrvatskoga jezika. Zagreb, Školska knjiga, str. 74-83.
@inbook{inbook, author = {\v{S}ego, Jasna}, editor = {Calogjera Rogi\'{c}, E.}, year = {2017}, pages = {74-83}, keywords = {retorika, u\v{c}enje, podu\v{c}avanje, digitalno doba}, isbn = {978-953-0-51739-4}, title = {Va\v{z}nost u\v{c}enja/podu\v{c}avanja retorike u 21. stolje\'{c}u}, keyword = {retorika, u\v{c}enje, podu\v{c}avanje, digitalno doba}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{S}ego, Jasna}, editor = {Calogjera Rogi\'{c}, E.}, year = {2017}, pages = {74-83}, keywords = {Rhetorics, Learning, Teaching, Digital Era}, isbn = {978-953-0-51739-4}, title = {The Importance of Learning/Teaching Rhetorics in the 21st Century}, keyword = {Rhetorics, Learning, Teaching, Digital Era}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font