Pregled bibliografske jedinice broj: 906449
Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću
Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću // Izazovi nastave hrvatskoga jezika / Calogjera Rogić, Emica (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 74-83 (poster, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 906449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću
(The Importance of Learning/Teaching Rhetorics in the 21st Century)
Autori
Šego, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Izazovi nastave hrvatskoga jezika
/ Calogjera Rogić, Emica - Zagreb : Školska knjiga, 2017, 74-83
ISBN
978-953-0-51739-4
Skup
Izazovi nastave hrvatskoga jezika
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 16.11.2017. - 18.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
poučavanje, učenje, retorika, digitalno doba
(Teaching, Learning, Rhetorics, Digital Era)
Sažetak
U članku se postavlja dvojba: treba li se retorika predavati kao zaseban predmet u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu ili se pak različiti retorički sadržaji trebaju predavati u okviru određenih nastavnih predmeta (npr. u nastavi povijesti, u nastavi hrvatskoga jezika, u nastavi vjeronauka, u nastavi politike i gospodarstva i sl.). Članak promiče važnost umijeća komuniciranja i njegov utjecaj na sposobnost stvaranja smisla za zajedništvo, na umijeće oblikovanja društvenoga, političkog, kulturnog, zabavnog i drugih oblika života. Navode se mogući sadržaji nastave retorike. Ističe se potreba da se nastavnici permanentno usavršavaju i svladavaju nove tehnologije te da ih primjenjuju u nastavi općenito, pa i u nastavi retorike. Na kraju se članka donosi govor Steva Jobsa diplomiranim studentima na Sveučilištu Stanford u Sjedinjenim Američkim Državama 2005. godine te se postavljaju pitanja za analizu i interpretaciju toga govora.
Izvorni jezik
Hrvatski