Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 906449

Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću


Šego, Jasna
Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću // Izazovi nastave hrvatskoga jezika / Calogjera Rogić, Emica (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 74-83 (poster, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 906449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću
(The Importance of Learning/Teaching Rhetorics in the 21st Century)

Autori
Šego, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Izazovi nastave hrvatskoga jezika / Calogjera Rogić, Emica - Zagreb : Školska knjiga, 2017, 74-83

ISBN
978-953-0-51739-4

Skup
Izazovi nastave hrvatskoga jezika

Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 16.11.2017. - 18.11.2017

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
poučavanje, učenje, retorika, digitalno doba
(Teaching, Learning, Rhetorics, Digital Era)

Sažetak
U članku se postavlja dvojba: treba li se retorika predavati kao zaseban predmet u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu ili se pak različiti retorički sadržaji trebaju predavati u okviru određenih nastavnih predmeta (npr. u nastavi povijesti, u nastavi hrvatskoga jezika, u nastavi vjeronauka, u nastavi politike i gospodarstva i sl.). Članak promiče važnost umijeća komuniciranja i njegov utjecaj na sposobnost stvaranja smisla za zajedništvo, na umijeće oblikovanja društvenoga, političkog, kulturnog, zabavnog i drugih oblika života. Navode se mogući sadržaji nastave retorike. Ističe se potreba da se nastavnici permanentno usavršavaju i svladavaju nove tehnologije te da ih primjenjuju u nastavi općenito, pa i u nastavi retorike. Na kraju se članka donosi govor Steva Jobsa diplomiranim studentima na Sveučilištu Stanford u Sjedinjenim Američkim Državama 2005. godine te se postavljaju pitanja za analizu i interpretaciju toga govora.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasna Šego (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Šego, Jasna
Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću // Izazovi nastave hrvatskoga jezika / Calogjera Rogić, Emica (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 74-83 (poster, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
Šego, J. (2017) Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću. U: Calogjera Rogić, E. (ur.)Izazovi nastave hrvatskoga jezika.
@article{article, author = {\v{S}ego, Jasna}, editor = {Calogjera Rogi\'{c}, E.}, year = {2017}, pages = {74-83}, keywords = {pou\v{c}avanje, u\v{c}enje, retorika, digitalno doba}, isbn = {978-953-0-51739-4}, title = {Va\v{z}nost u\v{c}enja/podu\v{c}avanja retorike u 21. stolje\'{c}u}, keyword = {pou\v{c}avanje, u\v{c}enje, retorika, digitalno doba}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ego, Jasna}, editor = {Calogjera Rogi\'{c}, E.}, year = {2017}, pages = {74-83}, keywords = {Teaching, Learning, Rhetorics, Digital Era}, isbn = {978-953-0-51739-4}, title = {The Importance of Learning/Teaching Rhetorics in the 21st Century}, keyword = {Teaching, Learning, Rhetorics, Digital Era}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font