Pregled bibliografske jedinice broj: 906442
Kulturološke razlike u poslovnom komuniciranju
Kulturološke razlike u poslovnom komuniciranju, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište u Zadru, Zadar
CROSBI ID: 906442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturološke razlike u poslovnom komuniciranju
(Cultural differences in business communication)
Autori
Franić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Sveučilište u Zadru
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
44
Mentor
Ražnjević Zdrilić, Marijana
Ključne riječi
poslovno komuniciranje, kulturološke razlike, poslovna etika, kulturološki šok
(business communication, cultural differences, business ethics, culture shock)
Sažetak
Komunikacija je uspješna samo ako druga strana u potpunosti razumije poruku, ali prilikom komunikacije s poslovnim partnerima u stranim zemljama vrlo često ona može biti neuspješna. Zbog kulturoloških razlika te njihovog nerazumijevanja i prihvaćanja dolazi do poteškoća u poslovnom komuniciranju, koje može ostaviti negativne posljedice na poslovanje. Prva tri poglavlja rada pružaju teorijsku podlogu za što lakše razumijevanje samog rada, tako su definirani osnovni pojmovi: kultura, komunikacija i poslovna komunikacija. Nakon definiranja osnovnih pojmova obratila se pažnja na kulturni identitet i interkulturalno komuniciranje, koje se pobliže objasnilo na temelju primjera radi što lakšeg razumijevanja različitih sustava prenošenja poruka. Glavni dio rada se bavi analiziranjem kulturoloških razlika na temelju odabranih zemalja. Kontinent Europa je podijeljen u 4 regije te je autorica iz svake regije odabrala po tri zemlje, a glavni kriterij odabira bio je broj stanovnika. Cilj ovog završnog rada je ukazivanje na važnost kulturoloških razlika prilikom poslovnog komuniciranja. Razumijevanje kulturoloških razlika obogaćuje čovjeka kao osobu, ali mu s druge strane pomaže u ostvarivanju zadanih ciljeva. Dobra priprema i informiranje o zemlji koja se posjećuje su jedan od glavnih čimbenika koji mogu pozitivno utjecati na poslovanje i ostvarivanje poslovnih odnosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti