Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 906442

Kulturološke razlike u poslovnom komuniciranju


Franić, Ana
Kulturološke razlike u poslovnom komuniciranju, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište u Zadru, Zadar


CROSBI ID: 906442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kulturološke razlike u poslovnom komuniciranju
(Cultural differences in business communication)

Autori
Franić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Sveučilište u Zadru

Mjesto
Zadar

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
44

Mentor
Ražnjević Zdrilić, Marijana

Ključne riječi
poslovno komuniciranje, kulturološke razlike, poslovna etika, kulturološki šok
(business communication, cultural differences, business ethics, culture shock)

Sažetak
Komunikacija je uspješna samo ako druga strana u potpunosti razumije poruku, ali prilikom komunikacije s poslovnim partnerima u stranim zemljama vrlo često ona može biti neuspješna. Zbog kulturoloških razlika te njihovog nerazumijevanja i prihvaćanja dolazi do poteškoća u poslovnom komuniciranju, koje može ostaviti negativne posljedice na poslovanje. Prva tri poglavlja rada pružaju teorijsku podlogu za što lakše razumijevanje samog rada, tako su definirani osnovni pojmovi: kultura, komunikacija i poslovna komunikacija. Nakon definiranja osnovnih pojmova obratila se pažnja na kulturni identitet i interkulturalno komuniciranje, koje se pobliže objasnilo na temelju primjera radi što lakšeg razumijevanja različitih sustava prenošenja poruka. Glavni dio rada se bavi analiziranjem kulturoloških razlika na temelju odabranih zemalja. Kontinent Europa je podijeljen u 4 regije te je autorica iz svake regije odabrala po tri zemlje, a glavni kriterij odabira bio je broj stanovnika. Cilj ovog završnog rada je ukazivanje na važnost kulturoloških razlika prilikom poslovnog komuniciranja. Razumijevanje kulturoloških razlika obogaćuje čovjeka kao osobu, ali mu s druge strane pomaže u ostvarivanju zadanih ciljeva. Dobra priprema i informiranje o zemlji koja se posjećuje su jedan od glavnih čimbenika koji mogu pozitivno utjecati na poslovanje i ostvarivanje poslovnih odnosa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru


Citiraj ovu publikaciju:

Franić, Ana
Kulturološke razlike u poslovnom komuniciranju, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište u Zadru, Zadar
Franić, A. (2015) 'Kulturološke razlike u poslovnom komuniciranju', diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište u Zadru, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Frani\'{c}, Ana}, year = {2015}, pages = {44}, keywords = {poslovno komuniciranje, kulturolo\v{s}ke razlike, poslovna etika, kulturolo\v{s}ki \v{s}ok}, title = {Kulturolo\v{s}ke razlike u poslovnom komuniciranju}, keyword = {poslovno komuniciranje, kulturolo\v{s}ke razlike, poslovna etika, kulturolo\v{s}ki \v{s}ok}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Frani\'{c}, Ana}, year = {2015}, pages = {44}, keywords = {business communication, cultural differences, business ethics, culture shock}, title = {Cultural differences in business communication}, keyword = {business communication, cultural differences, business ethics, culture shock}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font