Pregled bibliografske jedinice broj: 906318
Slijepi učenik integriran u redovnu nastavu
Slijepi učenik integriran u redovnu nastavu // Matematika i škola, VII (2005), 32; 69-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 906318 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Slijepi učenik integriran u redovnu nastavu
(Blind pupil integrated into regular class)
Autori
Njerš, Marina
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) VII
(2005), 32;
69-71
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
slijepi učenik ; nastava matematike
(blind pupil ; class ; math)
Sažetak
Problematika rada sa slijepim učenikom na redovnoj nastavi u razrednom odjelu s videćim učenicima je velik izazov. Koje su situacije i kako ih riješiti opisano je u članku. Učenik se uklapa u nastavni proces i normalno prati nastavu no od nastavnika se očekuje dodatni angažman. Priprema nastavnog sata mora biti u skladu s potrebama učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA