Pregled bibliografske jedinice broj: 906290
Nacionalni eTwinning projekt „Moja, a Tvoja – MaTeMaTika“
Nacionalni eTwinning projekt „Moja, a Tvoja – MaTeMaTika“ // Zbornik radova Desetog stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi "Modeliranje i matematika" / Gortan, Robert (ur.).
Pula: Školska knjiga, 2017. str. 157-175 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 906290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nacionalni eTwinning projekt „Moja, a Tvoja – MaTeMaTika“
(The National eTwinning Project "My, and Your - MaTheMaTics")
Autori
Divić, Gordana ; Njerš, Marina ; Dijanić, Željka ; Brmbota, Aleksandra ; Šišić, Snježana ; Plavčić Jurković, Mirela ; Osička, Suzana ; Rabuzin, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova Desetog stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi "Modeliranje i matematika"
/ Gortan, Robert - Pula : Školska knjiga, 2017, 157-175
ISBN
978-953-56797-2-1
Skup
Deseti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi: Modeliranje i matematika
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 10.11.2017. - 12.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
eTwinning projekt, Eulerov broj, matematički izlet, suradnički rad, večer matematike, Web 2.0 alati
(eTwinning project, Euler's number, math excursion, collaborative work, math evening, Web 2.0 tools)
Sažetak
Stotinjak učenika drugih razreda iz sedam srednjih škola Republike Hrvatske sudjelovalo je u nacionalnom eTwinning projektu „Moja, a Tvoja - MaTeMaTika“ tijekom šk. god. 2016./2017. Cilj projekta bio je približiti učenicima matematiku na način da se nastavni sadržaji drugoga razreda povežu s primjenom u svakodnevnom životu. Učenici su se međusobno upoznali, prvo online putem Padleta na portalu TwinSpace, a kasnije i na zajedničkom susretu koji je 24.3.2017. organiziran u Zagrebu. Učenici su tom prigodom posjetili Državni zavod za statistiku, Prirodoslovno-matematički fakultet, Geofizički zavod, Muzej iluzija i Mozgaonicu. Poslušali su tri predavanja: doc. dr. sc. Franke Miriam Bruckler o matematici u 80 slika, dipl. ing. Dražena Cukine o statistici u svakodnevnom životu i seizmologa dipl. ing. Krešimira Kuka o potresima. Aktivnosti koje su učenici sa svojim nastavnicima provodili u svojim školama i koje su prikazali na TwinSpace-u ostalim sudionicima su raznovrsne, a većinom se odnose na modeliranje u matematici: tijekom Večeri matematike (1.12.2016) proučavali su parabole iz svijeta koji nas okružuje te fotografirali i određivali njihove jednadžbe pomoću GeoGebre, razmijenili su čestitke za Dan Eulerovog broja e (zajednički su dogovorili datum 27.2.), suradničkim radom osmišljavali su originalne zadatke uporabom Web 2.0 alata, proučavali su fraktale i trigonometriju, izrađivali pravilne poliedre... U ovome su radu detaljno opisane navedene aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija