Pregled bibliografske jedinice broj: 906232
Međunarodni forum studenata glazbene pedagogije: od stjecanja kompetencija do oblikovanja osobnog identiteta studenata
Međunarodni forum studenata glazbene pedagogije: od stjecanja kompetencija do oblikovanja osobnog identiteta studenata // 20. pedagoški forum scenskih umetnosti: Muzički identiteti - Musical Identities / Petrović, Milena (ur.).
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2018. str. 109-127 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 906232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međunarodni forum studenata glazbene pedagogije:
od stjecanja kompetencija do oblikovanja osobnog
identiteta studenata
(International Forum of Music Pedagogy Students:
from Acquiring Competences to Forming Students'
Personal Identity)
Autori
Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
20. pedagoški forum scenskih umetnosti: Muzički identiteti - Musical Identities
/ Petrović, Milena - Beograd : Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2018, 109-127
ISBN
978-86-88619-98-1
Skup
20. pedagoški forum scenskih umetnosti
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 29.09.2017. - 01.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kompetencije, Međunarodni forum studenata glazbene pedagogije, osobni identitet, studenti
(competences, International Forum of Music Pedagogy Students, personal identity, students)
Sažetak
Znanja, umijeća, uvjerenja i osobne karakteristike studenata platforma su za kreiranje njihovog osobnog i profesionalnog identiteta. Studenti, iako već formirani dosadašnjim odgojnim, obrazovnim i društvenim interpolacijama, u periodu studiranja na razmeđi su onoga što trenutno jesu i onoga što žele postati. Kompetencije koje će steći tijekom perioda studiranja, od stručnih znanja i umijeća, komunikacijskih vještina, vještine timskoga rada, korištenja IKT, do interpersonalnih, istraživačkih i organizacijskih vještina postat će glavna poluga promjene/modifikacije/unaprjeđenja njihova osobnoga identiteta. Cilj rada je istražiti koje su kompetencije studenti stekli organiziranjem Međunarodnog foruma studenata glazbene pedagogije i sudjelovanjem na forumu te na koji je način to utjecalo na oblikovanje njihovog osobnog identiteta. U svrhu istraživanja anketirani su studenti i njihovi mentori. Odgovori sudionika ukazali su na to da su: (1) članovi studentskog organizacijskog odbora kompetencijama poput: umijeća organiziranja, timskog rada, komunikacije i suradnje, inicijativnosti i kreativnosti, ojačali svoj osobni (društveni i profesionalni) identitet ; (2) studenti su u formalnim i neformalnim zajedničkim trenutcima obogaćeni novim iskustvima i znanjima, stvorili su kontakte za buduću suradnju, iskazali vlastite stavove i uvjerenja, dosegli veću razinu odgovornosti, samostalnosti, kritičnosti, inicijativnosti, ali i znatno unaprijedili socijalne vještine i timski rad. Mentori smatraju da su njihovi studenti proširili svoje kompetencije metakognitivnog mišljenja i konstruktivne refleksije i razvili nove: od istraživanja, pisanja radova, izlaganja pred publikom, izražavanja na engleskom jeziku, pri čemu su stekli više samopouzdanja, smanjena je trema pred javni nastup, postali su zadovoljniji sobom i svojim radom te su se osjetili priznatima u profesionalnom okružju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost