Pregled bibliografske jedinice broj: 906179
OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO?
OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO?, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 906179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO?
(EDUCATION: CLASSICAL OR TECHNOLOGICAL SUPPORTED?)
Autori
Gotovac, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
21.09
Godina
2017
Stranica
53
Mentor
Marangunić, Nikola
Ključne riječi
tehnologija, obrazovanje, Android Studio, mobilna aplikacija, Android manifest, Java, testiranje
(Technology, education, Android Studio, mobile app, Android manifest, Java, testing)
Sažetak
Ovaj rad napravljen je s idejom da se objasne i istraže dobre i loše strane tehnologije koja je svakodnevno upletena u ljudskim životima, što za sobom povlači i činjenicu da je i obrazovanje sve više orijentirano korištenju tehnologije u učenju. U ovom radu je opisana mobilna aplikacija (Matematika za 5!), namijenjena djeci prvog razreda osnovne škole, koja ih vježba zbrajanju do dvadeset, kroz tri različite igrice. Aplikacija je implementirana pomoću Android Studia. Android Studio je izabran zato što je vrlo pristupačan i zanimljiv za korištenje, pa čak i ako se prvi puta susrećete s njim, te također svaki korak programiranja možete vrlo lako i brzo provjeriti na mobilnom uređaju. A sam Android je prvi operacijski sustav za mobilne uređaje otvorenog koda, što znači da je sav njegov kod u potpunosti dostupan programerima i smije se modificirati na bilo koji način bez potrebe za licenciranjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Nikola Marangunić
(mentor)