Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 906179

OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO?


Gotovac, Antonia
OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO?, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split


CROSBI ID: 906179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO?
(EDUCATION: CLASSICAL OR TECHNOLOGICAL SUPPORTED?)

Autori
Gotovac, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Split

Datum
21.09

Godina
2017

Stranica
53

Mentor
Marangunić, Nikola

Ključne riječi
tehnologija, obrazovanje, Android Studio, mobilna aplikacija, Android manifest, Java, testiranje
(Technology, education, Android Studio, mobile app, Android manifest, Java, testing)

Sažetak
Ovaj rad napravljen je s idejom da se objasne i istraže dobre i loše strane tehnologije koja je svakodnevno upletena u ljudskim životima, što za sobom povlači i činjenicu da je i obrazovanje sve više orijentirano korištenju tehnologije u učenju. U ovom radu je opisana mobilna aplikacija (Matematika za 5!), namijenjena djeci prvog razreda osnovne škole, koja ih vježba zbrajanju do dvadeset, kroz tri različite igrice. Aplikacija je implementirana pomoću Android Studia. Android Studio je izabran zato što je vrlo pristupačan i zanimljiv za korištenje, pa čak i ako se prvi puta susrećete s njim, te također svaki korak programiranja možete vrlo lako i brzo provjeriti na mobilnom uređaju. A sam Android je prvi operacijski sustav za mobilne uređaje otvorenog koda, što znači da je sav njegov kod u potpunosti dostupan programerima i smije se modificirati na bilo koji način bez potrebe za licenciranjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Nikola Marangunić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gotovac, Antonia
OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO?, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Gotovac, A. (2017) 'OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO?', diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gotovac, Antonia}, year = {2017}, pages = {53}, keywords = {tehnologija, obrazovanje, Android Studio, mobilna aplikacija, Android manifest, Java, testiranje}, title = {OBRAZOVANJE: KLASI\v{C}NO ILI TEHNOLO\v{S}KI POTPOMOGNUTO?}, keyword = {tehnologija, obrazovanje, Android Studio, mobilna aplikacija, Android manifest, Java, testiranje}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gotovac, Antonia}, year = {2017}, pages = {53}, keywords = {Technology, education, Android Studio, mobile app, Android manifest, Java, testing}, title = {EDUCATION: CLASSICAL OR TECHNOLOGICAL SUPPORTED?}, keyword = {Technology, education, Android Studio, mobile app, Android manifest, Java, testing}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font