Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 906173

PRIMJENA METODA ZA NADARENE UČENIKE U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE


Pešo, Ivana
PRIMJENA METODA ZA NADARENE UČENIKE U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split


CROSBI ID: 906173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRIMJENA METODA ZA NADARENE UČENIKE U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
(APPLICATION OF METHODS FOR GIFTED STUDENTS IN THE TEACHING OF TECHNICAL CULTURE)

Autori
Pešo, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Split

Datum
26.09

Godina
2017

Stranica
70

Mentor
Marangunić, Nikola

Ključne riječi
nadaren, učenik, nastavnik
(gifted, student, teacher)

Sažetak
Na razvoj nadarenih pojedinaca utječu odgojno-obrazovne aktivnosti, naročito u osnovnoškolskom obrazovanju kada je razvoj najintenzivniji. Problem obrazovnog sustava u Hrvatskoj je što su obrazovni programi napravljeni za prosječnu djecu pa je darovitoj djeci takav program često nezanimljiv i dosadan. Istraživanje vezano za ovaj rad potvrdilo je da se nastavnici svakodnevno u svom radu susreću s nadarenim učenicima, prepoznaju njihovu nadarenost i u velikoj mjeri surađuju sa stručnim osobama te ostalim kolegama unutar škole koju nadareni učenik pohađa, traže pomoć vanjskih suradnika iz učenikovog područja interesa, a sve u cilju pravilnog usmjerenja interesa i intelektualnog napretka nadarenih učenika. Za nadarene učenike najkorisnije su: razne udruge i ljetne škole te izvannastavna slobodna aktivnost „Klub mladih tehničara“, dok su najkorisniji oblici rada s takvim učenicima: individualni, grupni, timski i mentorski oblik rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Nikola Marangunić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pešo, Ivana
PRIMJENA METODA ZA NADARENE UČENIKE U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Pešo, I. (2017) 'PRIMJENA METODA ZA NADARENE UČENIKE U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pe\v{s}o, Ivana}, year = {2017}, pages = {70}, keywords = {nadaren, u\v{c}enik, nastavnik}, title = {PRIMJENA METODA ZA NADARENE U\v{C}ENIKE U NASTAVI TEHNI\v{C}KE KULTURE}, keyword = {nadaren, u\v{c}enik, nastavnik}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pe\v{s}o, Ivana}, year = {2017}, pages = {70}, keywords = {gifted, student, teacher}, title = {APPLICATION OF METHODS FOR GIFTED STUDENTS IN THE TEACHING OF TECHNICAL CULTURE}, keyword = {gifted, student, teacher}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font