Pregled bibliografske jedinice broj: 906169
RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 906169 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
(Teaching technical culture to students with dyspraxia)
Autori
Ćalušić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
48
Mentor
Marangunić, Nikola
Ključne riječi
dispraksija, tehniĉka kultura, teškoće u razvoju
(dyspraxia, technical culture, difficulties in development)
Sažetak
Dispraksija predstavlja poteškoću pri organiziranju pokreta, a još se naziva i „sindrom nespretnog djeteta“. Ĉesto se za takvo dijete kaţe da je nespretno, no rijetko kojem se postavi dijagnoza. Problem je u tome što se dispraksija najĉešće javlja uz druge teškoće u razvoju, te se dijagnoza postavlja u teţim sluĉajevima. Organizacija nastave i rad s uĉenicima s teškoćama u razvoju iziskuje puno truda i strpljenja. Nastavnik treba uvidjeti uĉenikove mogućnosti i potrebe te to uzeti u obzir pri radu s djetetom s poteškoćama. U nastavi tehniĉke kulture nastavnici pored teorijskog znanja provjeravaju i praktiĉne vještine koje su uĉenici usvojili. U ovom radu je provedeno istraţivanje u kom su sudjelovali nastavnici tehniĉke kulture. Cilj istraţivanja bio je doznati koliko su nastavnici tehniĉke kulture upoznati s pojmom dispraksije, odnosno jesu li se do sada s tim pojmom susreli. Istraţivanje je pokazalo da su se nastavnici susreli s pojmom dispraksije, te da ne postoje razlike izmeĊu djeĉaka i djevojĉica, odnosno da djeĉaci nisu nespretniji od djevojĉica pri praktiĉnom radu. Ispitanici su se izjasnili da su kod djece koja su nespretnija posumnjali na dispraksiju, te da su se prema toj djeci drugaĉiji odnosili.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Nikola Marangunić
(mentor)