Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 906169

RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE


Ćalušić, Sandra
RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split


CROSBI ID: 906169 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
(Teaching technical culture to students with dyspraxia)

Autori
Ćalušić, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Split

Datum
26.09

Godina
2017

Stranica
48

Mentor
Marangunić, Nikola

Ključne riječi
dispraksija, tehniĉka kultura, teškoće u razvoju
(dyspraxia, technical culture, difficulties in development)

Sažetak
Dispraksija predstavlja poteškoću pri organiziranju pokreta, a još se naziva i „sindrom nespretnog djeteta“. Ĉesto se za takvo dijete kaţe da je nespretno, no rijetko kojem se postavi dijagnoza. Problem je u tome što se dispraksija najĉešće javlja uz druge teškoće u razvoju, te se dijagnoza postavlja u teţim sluĉajevima. Organizacija nastave i rad s uĉenicima s teškoćama u razvoju iziskuje puno truda i strpljenja. Nastavnik treba uvidjeti uĉenikove mogućnosti i potrebe te to uzeti u obzir pri radu s djetetom s poteškoćama. U nastavi tehniĉke kulture nastavnici pored teorijskog znanja provjeravaju i praktiĉne vještine koje su uĉenici usvojili. U ovom radu je provedeno istraţivanje u kom su sudjelovali nastavnici tehniĉke kulture. Cilj istraţivanja bio je doznati koliko su nastavnici tehniĉke kulture upoznati s pojmom dispraksije, odnosno jesu li se do sada s tim pojmom susreli. Istraţivanje je pokazalo da su se nastavnici susreli s pojmom dispraksije, te da ne postoje razlike izmeĊu djeĉaka i djevojĉica, odnosno da djeĉaci nisu nespretniji od djevojĉica pri praktiĉnom radu. Ispitanici su se izjasnili da su kod djece koja su nespretnija posumnjali na dispraksiju, te da su se prema toj djeci drugaĉiji odnosili.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Nikola Marangunić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ćalušić, Sandra
RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Ćalušić, S. (2017) 'RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}alu\v{s}i\'{c}, Sandra}, year = {2017}, pages = {48}, keywords = {dispraksija, tehni\^{c}ka kultura, te\v{s}ko\'{c}e u razvoju}, title = {RAD S U\v{C}ENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNI\v{C}KE KULTURE}, keyword = {dispraksija, tehni\^{c}ka kultura, te\v{s}ko\'{c}e u razvoju}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}alu\v{s}i\'{c}, Sandra}, year = {2017}, pages = {48}, keywords = {dyspraxia, technical culture, difficulties in development}, title = {Teaching technical culture to students with dyspraxia}, keyword = {dyspraxia, technical culture, difficulties in development}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font