Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 906166

UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE


Anković, Ana
UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split


CROSBI ID: 906166 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
(ADHD STUDENTS IN TEACHING TECHNICAL CULTURE)

Autori
Anković, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Split

Datum
26.09

Godina
2017

Stranica
42

Mentor
Marangunić, Nikola

Ključne riječi
individalizirani postupci, inkluzija, različitosti
(individualized educational programs, inclusion, diversity)

Sažetak
Učenicima s ADHD-om u nastavi podršku pružaju učitelji, stručni suradnici, roditelji i ostali vršnjaci iz razreda. Učitelj treba poticati i razvijati svijest o različitosti učenika. U odgojnoobrazovnom sustavu za učenike s posebnim potrebama izrađuju se individualizirani odgojnoobrazovni programi koji se temelje na procjeni sposobnosti, interesu i potrebi učenika. Za učenike s ADHD-om programi se minimalno mijenjaju, a kroz samu nastavu traže pažnju koju im učitelj treba posvetiti. Predmet Tehnička kultura doprinosi u razvijanju općih učenikovih sposobnosti. Velik broj učenika s teškoćama u razvoju je usmjeren prema strukovnim zanimanjima, stoga je posebno dragocjeno da upravo ovaj predmet da dobar pristup svojom građom i metodičko-didaktičkim pristupom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Nikola Marangunić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anković, Ana
UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Anković, A. (2017) 'UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ankovi\'{c}, Ana}, year = {2017}, pages = {42}, keywords = {individalizirani postupci, inkluzija, razli\v{c}itosti}, title = {U\v{C}ENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNI\v{C}KE KULTURE}, keyword = {individalizirani postupci, inkluzija, razli\v{c}itosti}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ankovi\'{c}, Ana}, year = {2017}, pages = {42}, keywords = {individualized educational programs, inclusion, diversity}, title = {ADHD STUDENTS IN TEACHING TECHNICAL CULTURE}, keyword = {individualized educational programs, inclusion, diversity}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font