Pregled bibliografske jedinice broj: 906166
UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 906166 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
(ADHD STUDENTS IN TEACHING TECHNICAL CULTURE)
Autori
Anković, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
42
Mentor
Marangunić, Nikola
Ključne riječi
individalizirani postupci, inkluzija, različitosti
(individualized educational programs, inclusion, diversity)
Sažetak
Učenicima s ADHD-om u nastavi podršku pružaju učitelji, stručni suradnici, roditelji i ostali vršnjaci iz razreda. Učitelj treba poticati i razvijati svijest o različitosti učenika. U odgojnoobrazovnom sustavu za učenike s posebnim potrebama izrađuju se individualizirani odgojnoobrazovni programi koji se temelje na procjeni sposobnosti, interesu i potrebi učenika. Za učenike s ADHD-om programi se minimalno mijenjaju, a kroz samu nastavu traže pažnju koju im učitelj treba posvetiti. Predmet Tehnička kultura doprinosi u razvijanju općih učenikovih sposobnosti. Velik broj učenika s teškoćama u razvoju je usmjeren prema strukovnim zanimanjima, stoga je posebno dragocjeno da upravo ovaj predmet da dobar pristup svojom građom i metodičko-didaktičkim pristupom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Nikola Marangunić
(mentor)