Pregled bibliografske jedinice broj: 906105
Uloga stručnog suradnika logopeda u inkluzivnom obrazovanju
Uloga stručnog suradnika logopeda u inkluzivnom obrazovanju // 11. Dani osnovnih škola splitsko-dalmatinske županije: Prema kvalitetnoj školi
Split, Hrvatska, 2017. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 906105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga stručnog suradnika logopeda u inkluzivnom obrazovanju
(Role of speech-language pathologist as an expert associate in inclusive education)
Autori
Pavičić Dokoza, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
11. Dani osnovnih škola splitsko-dalmatinske županije: Prema kvalitetnoj školi
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
inkluzija ; logoped
(inclusion ; speech-language pathologist)
Sažetak
Uspješnost inkluzivnog pristupa ovisi o spremnosti okoline na prilagodbe prema potrebama svih članova društva. Biti spreman prilagođavati se, a to znači i mijenajti svoje stavove i navike, podrazumijeva dodatna znanja i spoznaje o specifičnostima funkcioniranja onih članova društva zbog kojih su promjene potrebne. Jačanjem znanja o mogućnostima učenika s teškoćama kao i senzibilizacija svih dionika procesa temeljena na prihvaćanju razičitosti, daje svakom učeniku osjećaj pripadnosti i partnerstva. Uloga stručnog suradnika logopeda upravo jeste stvaranje okvira za inkluzivno obrazovanje vodeći računa o svim čimbenicima (govorno-jezičnim I komunikacijskim, kognitivnim, socijalnim, emocionalnim) u procesu učenja i cjelovitog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Logopedija