Pregled bibliografske jedinice broj: 905743
Konteksti čitanja: razumijevanje i sociokulturno znanje
Konteksti čitanja: razumijevanje i sociokulturno znanje. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2017 (monografija)
CROSBI ID: 905743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konteksti čitanja: razumijevanje i sociokulturno znanje
(Contexts of Reading: Comprehension and Socio- Cultural Knowledge)
Autori
Ćavar, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Hrvatska sveučilišna naklada
Grad
Zagreb
Godina
2017
Stranica
247
ISBN
978-953-169-354-7
Ključne riječi
čitanje, razumijevanje, sociokulturno znanje, kontekstualni pristup
(reading, comprehension, sociocultural knowledge, contextual approach)
Sažetak
Knjiga se bavi čitanjem i ulogom prethodnog znanja u razumijevanju. Polazeći od određenja čitanja kao interaktivnog procesa oblikovanja značenja i čimbenikâ koji utječu na razumijevanje, ispitivao se utjecaj prethodnog znanja na čitljivost književnog teksta u vremenski odmaknutom čitanju. Težište je pritom stavljeno na sociokulturno znanje koje čitatelju omogućuje tumačenje, mjestimično i uočavanje kulturno obilježenih tekstnih sastavnica te zaključivanje u razumijevanju. Oblikovani kontekstualni pristup prijedlog je pristupa sociokulturno obilježenim tekstovima u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski