Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 905725

Inoviranje poslovnih modela poduzeća kao poticaj razvoju


Perić, Marko
Inoviranje poslovnih modela poduzeća kao poticaj razvoju // Zbornik radova Ekonomska politika Hrvatske u 2018.
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 2017. str. 287-301 (ostalo, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 905725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inoviranje poslovnih modela poduzeća kao poticaj razvoju
(Business Model Innovation as an Incentive for Development)

Autori
Perić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova Ekonomska politika Hrvatske u 2018. / - Zagreb : Hrvatsko društvo ekonomista, 2017, 287-301

ISBN
978-953-262-107-5

Skup
25. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2018."

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 08.11.2017. - 10.11.2017

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
poslovni model ; inovacije ; konkurentska prednost
(business model ; innovations ; competitive advantage)

Sažetak
Poduzeća ne konkuriraju jedna drugima strategijama već poslovnim modelima, a svako uspješno poduzeće počiva na „zdravom“ poslovnom modelu. Kao trenutni prikaz unutarnje organiziranosti poduzeća i vrijednosti koju poduzeće stvara za svoje kupce i sebe, poslovni model može biti izvor konkurentske prednosti, a često i uvjet opstanka poduzeća. Bez obzira što je tema poslovnih modela iznimno aktualna u znanstvenoj i stručnoj literaturi posljednjih dvadesetak godina, zaključci su i dalje poprilično divergentni i heterogeni. Cilj ovog rada je pridonijeti jasnijem definiranju poslovnog modela i njegovih elemenata te istaknuti važnost inoviranja poslovnih modela za provedbu prikladne strategije i u konačnici stvaranje konkurentske prednosti i iznadprosječnog poslovnog rezultata pojedinog poduzeća. Pregled recentne literature ukazuje da su odabir i inoviranje poslovnog modela relevantni, a ponekad i ključni za poslovni rezultat poduzeća. Spoznaje iz ovog rada mogu biti od koristi kako menadžerima svih razina unutar poduzeća tako i nositeljima nacionalnih politika kako bi se potaknuo rast i razvoj gospodarstva u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Urednička recenzija



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ-UIP-2014-09-1214 - Menadžment sportskih doživljaja u funkciji oblikovanja učinkovitih poslovnih modela u slabije razvijenim turističkim destinacijama (SPORTBIZMODEL) (Perić, Marko) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Marko Perić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perić, Marko
Inoviranje poslovnih modela poduzeća kao poticaj razvoju // Zbornik radova Ekonomska politika Hrvatske u 2018.
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 2017. str. 287-301 (ostalo, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Perić, M. (2017) Inoviranje poslovnih modela poduzeća kao poticaj razvoju. U: Zbornik radova Ekonomska politika Hrvatske u 2018..
@article{article, author = {Peri\'{c}, Marko}, year = {2017}, pages = {287-301}, keywords = {poslovni model, inovacije, konkurentska prednost}, isbn = {978-953-262-107-5}, title = {Inoviranje poslovnih modela poduze\'{c}a kao poticaj razvoju}, keyword = {poslovni model, inovacije, konkurentska prednost}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo ekonomista}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peri\'{c}, Marko}, year = {2017}, pages = {287-301}, keywords = {business model, innovations, competitive advantage}, isbn = {978-953-262-107-5}, title = {Business Model Innovation as an Incentive for Development}, keyword = {business model, innovations, competitive advantage}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo ekonomista}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font