Pregled bibliografske jedinice broj: 905711
Uporaba mobilnih aplikacija u nastavi početnoga čitanja
Uporaba mobilnih aplikacija u nastavi početnoga čitanja // 11. dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije
Split, Hrvatska, 2017. str. 1-1 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, znanstveni)
CROSBI ID: 905711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba mobilnih aplikacija u nastavi početnoga čitanja
(The use of mobile applications in teaching to read)
Autori
Bačeković-Mitrović, Davorka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni
Skup
11. dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
metodika početnoga čitanja, softverski alati za učenje, m-learning, e-learning, učenje usmjereno na učenika
(methodology of early reading, software tools for learning, m-learning, E-learning, student centered learning)
Sažetak
Početno čitanje prilično je zanemareno područje. Umjesto da se aktualna znanstvena misao usmjeri prema trendovima uporabe mobilnih aplikacija za učenje čitanja te prema interesu naših najmlađih za nove medije, čini se da je metodika početnoga čitanja zastala na području slovopisa, kaligrafije i tradicionalnoga pristupa pri učenju čitanja, ne uvažavajući činjenicu da naši učenici dolaze u školu gotovo kao formirani čitači (što ne znači da su formirani čitatelji!). Stoga se u ovome znanstvenome radu ispituju mišljenja učitelja razredne nastave (N=1095) o nekim pitanjima povezanim s područjem početnoga čitanja, s naglaskom na učenju potpomognutom IKT-om. Primjenjuje se χ2 test kao neparametrijska metoda kako bi se utvrdile frekvencije uz određena pretpostavljena obilježja aplikacija za učenje čitanja. Zaključuje se da pri izboru aplikacija koje se koriste za oblikovanje sadržaja za učenje čitanja valja uvažiti postojeća metodička znanja o početnome čitanju, ali i perceptivne mogućnosti i dob samih učenika. Valja uvažiti mišljenja učitelja o obilježjima animacije u aplikaciji te o omjeru pojedinih sastavnica softvera.
Izvorni jezik
Hrvatski