Pregled bibliografske jedinice broj: 905702
Rani odgoj i obrazovanje u kontekstu teorije medija Marshalla McLuhana
Rani odgoj i obrazovanje u kontekstu teorije medija Marshalla McLuhana // Odgoj i obrazovanje - interdisciplinarne perspektive
Bjelovar, Hrvatska, 2017. str. 1-1 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, znanstveni)
CROSBI ID: 905702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rani odgoj i obrazovanje u kontekstu teorije medija Marshalla McLuhana
(Early education in context of Marshall McLuhan's Media Theory)
Autori
Bačeković-Mitrović, Davorka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni
Skup
Odgoj i obrazovanje - interdisciplinarne perspektive
Mjesto i datum
Bjelovar, Hrvatska, 28.09.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
teorije medija, Marshall McLuhan, primarno obrazovanje, novi mediji, internet
(Media theories, Marshall McLuhan, primary education, new media, internet)
Sažetak
Budući da su novi, digitalni mediji sve više nazočni u ranom odgoju i obrazovanju, korisno je potražiti poveznicu između teorija medija i primarnoga obrazovanja, radi boljeg tumačenja i razumijevanja pojava na koje, kao učitelji/ice, svakodnevno nailazimo u nastavnoj praksi. U teoriji medija Marshalla McLuhana (1911.–1980.), koji se istaknuo kao jedan od najpoznatijih teoretičara komunikacija, učitelji/ice mogu naići na nagovještaj pojave interneta te najavu pojma globalnoga sela, kojim se često koristimo kad želimo naglasiti internetsku povezanost današnjega svijeta. Ovoga teoretičara pamtimo po krilatici: Medij je poruka, iako se njegova teorija, ističu kritičari, ne bi smjela svoditi samo na razinu ove rečenice. McLuhan među prvima progovara o tzv. imploziji (smisla) u medijima, dok pomoću pojmova vrući i hladni mediji tumači razvoj medija tijekom tisućljeća.
Izvorni jezik
Hrvatski