Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 905394

Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih


Maras, Nevenka
Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih // Zavičajna baština i održivi razvoj : oživjeti baštinu pa živjeti od nje : zbornik radova / Cambi, Nened (ur.).
Split: Književni krug Split, 2012. str. 141-149 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 905394 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih
(Inovative learning and ecological education of the young)

Autori
Maras, Nevenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zavičajna baština i održivi razvoj : oživjeti baštinu pa živjeti od nje : zbornik radova / Cambi, Nened - Split : Književni krug Split, 2012, 141-149

ISBN
978-953-163-382-6

Skup
Zavičajna baština i održivi razvoj

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 06.12.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
aktivno učenje ; anticipacijsko učenje ; ekološko obrazovanje ; inovativno učenje ; participacijsko učenje
(active learning ; anticipatory learning ; ecological education ; innovative learning, participatory learning)

Sažetak
Živimo u vremenu globalnih promjena u kojem ekološki problemi svakog dana postaju sve veći i time bitno ugrožavaju našu budućnost. U rješavanju tih problema i obrazovanje mora preuzeti svoju zadaću i osigurati mladima stjecanje kvalitetnih znanja i razvitak kompetencija potrebnih za suočavanje s takvim izazovima. Već od početka formalnog obrazovanja valja inzistirati na razvitku drukčijeg odnosa i odgovornosti prema sebi, prema drugima i prema okolini koja nas okružuje. Ekološke teme obrađuju se u okviru različitih nastavnih predmeta, no na koji način? U nekim školama još uvijek dominira tradicionalni način poučavanja koji učenike ne priprema za budućnost, zbog čega se potrebno okrenuti novim, aktivnim oblicima učenja, među kojima posebno mjesto zauzima i inovativno, anticipacijsko i participacijsko učenje. Svrha je ovog rada istaknuti važnost onih oblika učenja u kontekstu ekološkog obrazovanja koji su usmjereni na djelovanje. U tom smislu elaborirat će se i koncept inovativnog učenja, koji upravo u kontekstu ekološkog obrazovanja može postići svoju najefikasniju primjenu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nevenka Maras (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Maras, Nevenka
Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih // Zavičajna baština i održivi razvoj : oživjeti baštinu pa živjeti od nje : zbornik radova / Cambi, Nened (ur.).
Split: Književni krug Split, 2012. str. 141-149 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Maras, N. (2012) Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih. U: Cambi, N. (ur.)Zavičajna baština i održivi razvoj : oživjeti baštinu pa živjeti od nje : zbornik radova.
@article{article, author = {Maras, Nevenka}, editor = {Cambi, N.}, year = {2012}, pages = {141-149}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, anticipacijsko u\v{c}enje, ekolo\v{s}ko obrazovanje, inovativno u\v{c}enje, participacijsko u\v{c}enje}, isbn = {978-953-163-382-6}, title = {Inovativno u\v{c}enje i ekolo\v{s}ko obrazovanje mladih}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, anticipacijsko u\v{c}enje, ekolo\v{s}ko obrazovanje, inovativno u\v{c}enje, participacijsko u\v{c}enje}, publisher = {Knji\v{z}evni krug Split}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Maras, Nevenka}, editor = {Cambi, N.}, year = {2012}, pages = {141-149}, keywords = {active learning, anticipatory learning, ecological education, innovative learning, participatory learning}, isbn = {978-953-163-382-6}, title = {Inovative learning and ecological education of the young}, keyword = {active learning, anticipatory learning, ecological education, innovative learning, participatory learning}, publisher = {Knji\v{z}evni krug Split}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font