Pregled bibliografske jedinice broj: 905394
Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih
Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih // Zavičajna baština i održivi razvoj : oživjeti baštinu pa živjeti od nje : zbornik radova / Cambi, Nened (ur.).
Split: Književni krug Split, 2012. str. 141-149 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 905394 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih
(Inovative learning and ecological education of the young)
Autori
Maras, Nevenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zavičajna baština i održivi razvoj : oživjeti baštinu pa živjeti od nje : zbornik radova
/ Cambi, Nened - Split : Književni krug Split, 2012, 141-149
ISBN
978-953-163-382-6
Skup
Zavičajna baština i održivi razvoj
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 06.12.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
aktivno učenje ; anticipacijsko učenje ; ekološko obrazovanje ; inovativno učenje ; participacijsko učenje
(active learning ; anticipatory learning ; ecological education ; innovative learning, participatory learning)
Sažetak
Živimo u vremenu globalnih promjena u kojem ekološki problemi svakog dana postaju sve veći i time bitno ugrožavaju našu budućnost. U rješavanju tih problema i obrazovanje mora preuzeti svoju zadaću i osigurati mladima stjecanje kvalitetnih znanja i razvitak kompetencija potrebnih za suočavanje s takvim izazovima. Već od početka formalnog obrazovanja valja inzistirati na razvitku drukčijeg odnosa i odgovornosti prema sebi, prema drugima i prema okolini koja nas okružuje. Ekološke teme obrađuju se u okviru različitih nastavnih predmeta, no na koji način? U nekim školama još uvijek dominira tradicionalni način poučavanja koji učenike ne priprema za budućnost, zbog čega se potrebno okrenuti novim, aktivnim oblicima učenja, među kojima posebno mjesto zauzima i inovativno, anticipacijsko i participacijsko učenje. Svrha je ovog rada istaknuti važnost onih oblika učenja u kontekstu ekološkog obrazovanja koji su usmjereni na djelovanje. U tom smislu elaborirat će se i koncept inovativnog učenja, koji upravo u kontekstu ekološkog obrazovanja može postići svoju najefikasniju primjenu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija