Pregled bibliografske jedinice broj: 905384
Privatna poduka učenika osnovne škole u Moodleu
Privatna poduka učenika osnovne škole u Moodleu // https://radovi.cuc.carnet.hr
Dubrovnik, Hrvatska, 2017. str. 1-10 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 905384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Privatna poduka učenika osnovne škole u Moodleu
(Private tutoring in Moodle for students of elementary school)
Autori
Ivić, Josipa ; Tomaš, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Https://radovi.cuc.carnet.hr
/ - , 2017, 1-10
Skup
CUC 2017 Povezani znanjem
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 08.11.2017. - 10.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
privatna poduka, hibridno učenje, osnovna škola
(private tutoring, blended learning, elementary school)
Sažetak
Ovim se radom ukazuje na uporabu sustava za e- učenje u svrhu pružanjasvakodnevne pomoći učenicima osnovne škole u učenju, poučavanju i testiranju znanja. Nemotiviranost za proces učenja, neodgovornost prema školskim obvezama te nesigurnost učenika reflektiraju se na loše rezultate koji se postižu u redovitoj nastavi tijekom vrednovanja učeničkog znanja. Stoga, roditelji takve poteškoće rješavaju odlascima na privatne poduke (repeticije) te školske obveze vlastite djece povjeravaju drugoj osobi. Autorice rada smatraju da bi promjena u metodi poučavanja, koja uključuje učenje pomoću sustava za e- učenje, a omogućuje proces aktivnog učenja na koji učenici nisu naviknuti, motivirala učenike na samostalno učenje, sigurnost u radu te im vratila samopouzdanje. Cilj je takvog načina učenja ostvariti poučavanje uz pomoć sustava Moodle tutorskim učenjem, hibridnim učenjem te online poučavanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija