Pregled bibliografske jedinice broj: 905298
Poslovni sastanci na primjeru tvrtke Muller
Poslovni sastanci na primjeru tvrtke Muller, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište u Zadru, Zadar
CROSBI ID: 905298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovni sastanci na primjeru tvrtke Muller
(Business meetings of company Muller)
Autori
Grudić, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Sveučilište u Zadru
Mjesto
Zadar
Datum
10.07
Godina
2017
Stranica
46
Mentor
Ražnjević Zdrilić, Marijana
Ključne riječi
radna skupina, tim, komunikacija, zaposlenici, vođa, menadžer, poslovni sastanci tvrtke Müller
(team, team communication, employees, leader, manager, business meetings of company Müller)
Sažetak
Komunikacija je usko primjenjiva u svim sferama života. Ona stvara situacije u kojima je moguće shvatiti svrhu pogleda, dodira, misli ili riječi. U ovom radu je riječ o formalnoj, odnosno poslovnoj komunikaciji. Formalna komunikacija podrazumijeva unaprijed sustavan, planiran, službeni proces prijenosa informacije u govorenom i pisanom obliku, usklađen s potrebama organizacije. Komunikacija je posebice važna kod međuljudskih odnosa na radnom mjestu. Pozitivni efekti koji mogu proizaći iz dobrih odnosa mogu utjecati na radni moral tima, odrediti kako će se grupa radnika postaviti prema zadanim ciljevima, utjecati na stupanj suradnje među članovima tima ili motivirati grupu na davanje najboljeg od svakog pojedinačno. Radeći u radnim skupinama ili pak timovima, osoba postaje fleksibilnija, otvorenija i spremna na grupni rad. Također, radeći u dobroj atmosferi, komunikacija postaje uspješna te vodi do cilja. Nasuprot tome, sukobi unutar organizacije narušavaju radne odnose, a pojedincu ili skupini ulijevaju osjećaj straha, manje vrijednosti, zbunjenosti te tako rezultiraju puno manjom radnom produktivnošću. Također, za bolju produktivnost zaposlenika, odgovorni su voditelji koji predstavljaju vođe i menadžere koji pak svojom osobnošću i načinom vođenja usmjeravaju zaposlenike. U mnogim organizacijama se menadžeri natječu u dobivanju informacija za utjecaj i resurse, a mogući sukobi u odabiru ciljeva kao i sredstva za njihovo ostvarenje nisu uvijek etični. Ponekad je vođa u isto vrijeme i menadžer u jednom ili više područja. No, to nije dovoljno da bi ostavio dojam pa poneki započinju isticanjem, a onda kako im se pouzdanje povećava, upuštaju se dalje u zahtijevniju ulogu vođe. Prije svega, vođa je netko tko posjeduje određene osobine, kao što su: sklonost timskom radu, energičnost, sposobnost, organiziranost, fleksibilnost, ustrajnost ... Svakoga dana, tjedna, mjeseca i godine voditelj se brine o svome timu pa neprestano vodi proces tako da: upoznaje tim s ciljevima i zadaćama, usmjerava cjelokupni tim višemu cilju, organizira radno vrijeme, prati napredovanja, prepoznaje, predviđa i rješava probleme, osigurava materijalne i druge uvjete za djelovanje tima. Tvrtka Müller je međunarodna trgovina s dugom tradicijom i s poslovanjem koje je fleksibilno, odgovorno i usmjereno prema budućnosti. Kada se pojave problemi, najlakše i najpravilnije ih je rješavati u posebnoj zatvorenoj prostoriji. Tada se sazivaju i održavaju poslovni sastanci koji moraju biti uvijek unaprijed planirani. Sastanci predstavljaju socijalne procese gdje prisutni rješavaju probleme, iznose svoje ideje, dok voditelj vodi tempo rasprave i bilježi svoje misli u zapisnik. Svaki sastanak ima svoju svrhu i cilj koji želi doseći. Svrhe sastanaka su: informirati, savjetovati, donijeti odluke, riješiti probleme, planirati, konzultirati i motivirati. Sastanci tvrtke Müller najčešće se odvijaju jednom mjesečno, a njihovi djelatnici unutar odjela svoj posao obavljaju kvalitetnije zahvaljujući uspješnim sastancima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti