Pregled bibliografske jedinice broj: 905101
Primjena stohastičkih modela u planiranju projekata
Primjena stohastičkih modela u planiranju projekata // 10. stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi: Modeliranje i matematika
Pula, Hrvatska, 2017. str. 349-361 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 905101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena stohastičkih modela u planiranju projekata
(Application of stochastic models in project planning)
Autori
Simčić, Loredana ; Božović, Laura
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
10. stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi: Modeliranje i matematika
/ - , 2017, 349-361
Skup
10. stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi: Modeliranje i matematika
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 10.11.2017. - 12.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
razdioba slučajne varijable ; planiranje projekata
(random variable distribution ; project planning)
Sažetak
U projektnom menadžmentu, pri planiranju duljine trajanja projekta ili pri planiranju troškova projekta često se dobivaju procjene o očekivanom trajanju projekta, njegovom minimalnom odnosno maksimalnom trajanju, o očekivanom trošku, ili o nekim drugim varijablama. Dobivene se procjene mogu iskoristiti za konstrukciju stohastičkih modela, iz kojih onda možemo primjerice identificirati rizike vezane uz trajanje i troškove projekta. Promatrani stohastički modeli se temelje na teorijskim razdiobama slučajnih varijabli. U ovom radu ćemo opisati tri razdiobe slučajnih varijabli koje se često koriste pri planiranju projekata – uniformnu, trokutastu i beta razdiobu. Analizirati ćemo njihove numeričke pokazatelje i pokazati njihovu implementaciju na konkretnim primjerima, primjenjivim i u srednjoškolskoj matematici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika