Pregled bibliografske jedinice broj: 904930
Glazba i emocije u predvorju kao fizičkom okruženju hotelske usluge
Glazba i emocije u predvorju kao fizičkom okruženju hotelske usluge // Kupovno ponašanje turista / Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 151-168
CROSBI ID: 904930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazba i emocije u predvorju kao fizičkom okruženju
hotelske usluge
(Music and emotions in the lobby servicescape of
hotel service product)
Autori
Čuić Tanković, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kupovno ponašanje turista
Urednik/ci
Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa
Izdavač
Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2017
Raspon stranica
151-168
ISBN
978-953-7320-61-4
Ključne riječi
fizičko okruženje ; glazba ; emocije ; hotelijerstvo
(servicescape ; music ; emotions ; hospitality)
Sažetak
Ovaj rad proširuje konceptualno znanje o uporabi glazbe unutar fizičkog okruženja hotelskih organizacija te doprinosi sistematizacijom konstrukata fizičkog okruženja i izazvanih emocija putem glazbe. Predvorje hotela kao fizičko okruženje u kojem se odvija nesmještajna usluga, nastoji kompenzirati neopipljivost hotelske usluge te ima razlikovnu vrijednost. Glazba se u literaturi poima kao moćnu nevidljivu silu koja stvara interakciju s njima bez imalo napora. Strukturirano razumijevanje glazbe dovodi do neposrednog emocionalnog odgovora, utječući tako na ljudske osjećaje, ponašanja i zadovoljstvo kada su u fizičkom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Ana Čuić Tanković
(autor)