Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 904896

Predstavljanje Poslijediplomskog specijalističkog studija Inkluzivnog odgoja i obrazovanja


Velki, Tena
Predstavljanje Poslijediplomskog specijalističkog studija Inkluzivnog odgoja i obrazovanja // Sažeci priopćenja 25. godišnje konferencije hrvatskih psihologa / Ćubela Adorić, Vera ; Franc, Renata ; Kalebić Maglica, Barbara ; Nakić Radoš, Sandra (ur.).
Zadar: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2017. str. 214-215 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 904896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Predstavljanje Poslijediplomskog specijalističkog studija Inkluzivnog odgoja i obrazovanja
(Presentation of the Postgraduate Specialist Study of Inclusive Education)

Autori
Velki, Tena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Sažeci priopćenja 25. godišnje konferencije hrvatskih psihologa / Ćubela Adorić, Vera ; Franc, Renata ; Kalebić Maglica, Barbara ; Nakić Radoš, Sandra - Zadar : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2017, 214-215

ISBN
978-953-55079-6-3

Skup
25. godišnja konferencija hrvatskih psihologa s temom Psihologija u promociji i zaštiti ljudskih prava i društvene pravednosti

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 07.11.2017. - 11.11.2017

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
inkluzija, edukacija, novi studijski program, poslijediplomska razina
(inclusion, education, postgraduate study)

Sažetak
U posljednjih desetak godina sve veći broj djece s teškoćama u razvoju i djece izložene čimbenicima rizika se uključuje u redovite institucije odgoja i obrazovanja, pri čemu je glavna poteškoća u radu s njima nedostatak dovoljno educiranog osoblja. UNESCO-ov projekt EFA, u kojemu se prati napredak pojedinih zemalja u promicanju ideja inkulzivnog odgoja i obrazovanja, pokazuje kako u Hrvatskoj tek svako treće dijete s teškoćama u razvoju ima pristup redovitom odgoju i obrazovanju dok primjerice Bugarska, Slovenija, Mađarska i Rumunjska imaju oko 80% djece s teškoćama u razvoju uključeno u redoviti sustav odgoja i obrazovanja. Prema ukupnom napretku u podizanju kvalitete odgoja i obrazovanja, Hrvatska je smještena na 31.mjestu, daleko iza Norveške, Švedske, Ujedinjenog Kraljevstva, Finske, Italije, Islanda, Švicarske, Francuske, Nizozemske... Prema Nacionalnoj strategiji izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom od 2017. do 2020. godine, prioritetno područje odgoja i obrazovanja ima za strateški cilj pokretanje programa edukacije učitelja i nastavnike u području inkluzivnog odgoja i obrazovanja. Nadalje, u Strategiji Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti inkluzivni se odgoj i obrazovanje vidi kao temelj suvremenog procesa odgoja i obrazovanja na svim razinama. Kako bi odgovorio na trenutne potrebe po pitanju inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti pokrenuo je novi studijski program. Glavni je cilj i svrha poslijediplomskog specijalističkog studija Inkluzivnog odgoja i obrazovanja upoznavanje studenata sa suvremenim teorijskim i praktičnim dostignućima u području rehabilitacija, psihologije, posebne pedagogije i srodnim područjima, te njihovo osposobljavanje da stečena znanja i vještine iz tih područja uspješno primijene u praksi. Program studentima omogućuje stjecanje kompetencija na području razumijevanja i primijene različitih modela savjetodavnog i rehabilitacijskog rada s osobama s invaliditetom i/ili djecom s teškoćama u razvoju, kao i usvajanje potrebnih savjetodavnih i psiho-rehabilitacijskih vještina, načina procjena i praćenja razvoja djece i mladih te profesionalne etike u sklopu različitih programa inkluzivnog odgoja i obrazovanja. Ciljane skupine polaznika su odgojitelji zaposleni u jaslicama i dječjim vrtićima, zatim učitelji, nastavnici i profesori zaposleni u osnovnim i srednjim školama, te odgajatelji u učeničkim domovima, domovima za odgoj djece i mladeži i domovima za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Također, specijalistički studij može biti od koristi i socijalnim radnicima, stručnjacima edukacijsko- rehabilitacijskog profila kao i drugim pojedincima koji izravno rade s djecom s teškoćama u razvoju ili djecom izloženom čimbenicima rizika. Poslijediplomski specijalistički studij inkluzivnog odgoja i obrazovanja traje dvije godine (četiri semestra), a završetkom studija stječe se akademski naziv sveučilišni/a specijalist/specijalistica inkluzivnog odgoja i obrazovanja (univ.spec.inkl.educ).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Tena Velki (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Velki, Tena
Predstavljanje Poslijediplomskog specijalističkog studija Inkluzivnog odgoja i obrazovanja // Sažeci priopćenja 25. godišnje konferencije hrvatskih psihologa / Ćubela Adorić, Vera ; Franc, Renata ; Kalebić Maglica, Barbara ; Nakić Radoš, Sandra (ur.).
Zadar: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2017. str. 214-215 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Velki, T. (2017) Predstavljanje Poslijediplomskog specijalističkog studija Inkluzivnog odgoja i obrazovanja. U: Ćubela Adorić, V., Franc, R., Kalebić Maglica, B. & Nakić Radoš, S. (ur.)Sažeci priopćenja 25. godišnje konferencije hrvatskih psihologa.
@article{article, author = {Velki, Tena}, year = {2017}, pages = {214-215}, keywords = {inkluzija, edukacija, novi studijski program, poslijediplomska razina}, isbn = {978-953-55079-6-3}, title = {Predstavljanje Poslijediplomskog specijalisti\v{c}kog studija Inkluzivnog odgoja i obrazovanja}, keyword = {inkluzija, edukacija, novi studijski program, poslijediplomska razina}, publisher = {Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo (HPD)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Velki, Tena}, year = {2017}, pages = {214-215}, keywords = {inclusion, education, postgraduate study}, isbn = {978-953-55079-6-3}, title = {Presentation of the Postgraduate Specialist Study of Inclusive Education}, keyword = {inclusion, education, postgraduate study}, publisher = {Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo (HPD)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font