Pregled bibliografske jedinice broj: 904475
KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA
KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXII (2016), 1; 195-206 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 904475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA
Autori
Bačlija Sušić, Blaženka
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LXII
(2016), 1;
195-206
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Elly Bašić ; Funkcionalna muzička pedagogija ; glazbeno-pedagoški koncepti s početka 20. stoljeća ; komparacija ; zajedničke...
(Keywords: common features, comparation, Elly Bašić, Functional Music Pedagogy, music pedagogical concepts from the early 20th century,)
Sažetak
U radu je kroz kritički osvrt na osnovne metodičke i didaktičke principe Funkcionalne muzičke pedagogije Elly Bašić (1908-1998), napravljena njihova komparacija s tada suvremenim, kako općim tako i glazbeno- pedagoškim pravcima. Zaključeno je da postoje brojne zajedničke karakteristike između glazbeno- pedagoškog koncepta Elly Bašić i glazbeno pedagoških koncepata autora kao što su: J.E.Dalcroze, Z. Kodály, S. Suzuki, C.Orff, E. Willems. Elly Bašić je dakle u svoj glazbeno- pedagoški koncept, Funkcionalnu muzičku pedagogiju, uz svoje ideje, integrirala i ideje vodilje ne samo navednih suvremenih glazbeno- pedagoških pravaca s početka 20. stoljeća, nego i ideje vodilje općih pedagoških pravaca autora M. Montessori i R. Steinera. Navedeni glazbeno- pedagoški koncepti su i danas aktualni u svijetu jer idu u korak s današnjim vremenom. Stoga ih s pravom možemo smatrati suvremenima i težiti njihovom boljem razumijevanju kako bismo ih mogli primjeniti u svojoj pedagoškoj praksi. Ključne riječi: Elly Bašić, Funkcionalna muzička pedagogija, glazbeno-pedagoški koncepti s početka 20. stoljeća, komparacija, zajedničke karakteristike
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost