Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 90441

Država i implementacija marketing koncepta


Grbac, Bruno
Država i implementacija marketing koncepta // Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2002. str. 1-16 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 90441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Država i implementacija marketing koncepta
(State and Implementation of Marketing Concept)

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR / Rocco, Fedor - Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2002, 1-16

Skup
Okrugli stol "Marketing hrvatske države", HUP, CROMAR

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.02.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Država; marketing koncept
(State; Marketing Concept)

Sažetak
Država svojom gospodarskom i drugim politikama ima mogućnost da utječe odnosno da upravlja unapređenjem i postizanjem više razine implementacije marketing koncepta na vodoravnoj i vertikalnoj osnovi. Kada se govori o vodoravnoj osnovi tada autor raspravlja o mjerama koje se donose u cilju poticanja konkurencije među subjektima u pojedinim djelatnostima, a kod vertikalne osnove tada se misli na mjere koje se donose da bi se potaklo povezivanje subjekata u vertikali tj. u reproduktivnom lancu. Država kao donosioc odluka može donositi odluke kojima se jača i širi implementacija marketing koncepta i horizontalna veza između gospodarskih subjekata na pr. mjerama kojima se povećava razmjena tržišnih informacija, udruživanje u razvoju novih proizvoda, udruživanje u osvajanju novih tržišta, udruživanje u cilju zajedničkog izvoza i dr., odnosno može donositi odluke kojima se jača i širi implementacija marketing koncepta i unapređuju odnosi između sudionika u vertikalnim vezama. Na primjer donošenjem mjera kojima se potiče razmjene informacija između subjekata u reproduktivnom lancu, potiče partnerstvo i povjerenje između sudionicima vertikalnih veza i dr.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081003

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Država i implementacija marketing koncepta // Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2002. str. 1-16 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Grbac, B. (2002) Država i implementacija marketing koncepta. U: Rocco, F. (ur.)Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, editor = {Rocco, F.}, year = {2002}, pages = {1-16}, keywords = {Dr\v{z}ava, marketing koncept}, title = {Dr\v{z}ava i implementacija marketing koncepta}, keyword = {Dr\v{z}ava, marketing koncept}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, editor = {Rocco, F.}, year = {2002}, pages = {1-16}, keywords = {State, Marketing Concept}, title = {State and Implementation of Marketing Concept}, keyword = {State, Marketing Concept}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font