Pregled bibliografske jedinice broj: 90441
Država i implementacija marketing koncepta
Država i implementacija marketing koncepta // Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2002. str. 1-16 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 90441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Država i implementacija marketing koncepta
(State and Implementation of Marketing Concept)
Autori
Grbac, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR
/ Rocco, Fedor - Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2002, 1-16
Skup
Okrugli stol "Marketing hrvatske države", HUP, CROMAR
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.02.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Država; marketing koncept
(State; Marketing Concept)
Sažetak
Država svojom gospodarskom i drugim politikama ima mogućnost da utječe odnosno da upravlja unapređenjem i postizanjem više razine implementacije marketing koncepta na vodoravnoj i vertikalnoj osnovi. Kada se govori o vodoravnoj osnovi tada autor raspravlja o mjerama koje se donose u cilju poticanja konkurencije među subjektima u pojedinim djelatnostima, a kod vertikalne osnove tada se misli na mjere koje se donose da bi se potaklo povezivanje subjekata u vertikali tj. u reproduktivnom lancu. Država kao donosioc odluka može donositi odluke kojima se jača i širi implementacija marketing koncepta i horizontalna veza između gospodarskih subjekata na pr. mjerama kojima se povećava razmjena tržišnih informacija, udruživanje u razvoju novih proizvoda, udruživanje u osvajanju novih tržišta, udruživanje u cilju zajedničkog izvoza i dr., odnosno može donositi odluke kojima se jača i širi implementacija marketing koncepta i unapređuju odnosi između sudionika u vertikalnim vezama. Na primjer donošenjem mjera kojima se potiče razmjene informacija između subjekata u reproduktivnom lancu, potiče partnerstvo i povjerenje između sudionicima vertikalnih veza i dr.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija