Pregled bibliografske jedinice broj: 904184
TRŽIŠNI POTENCIJAL ŽENSKE POSLOVNE ODJEĆE U HRVATSKOJ
TRŽIŠNI POTENCIJAL ŽENSKE POSLOVNE ODJEĆE U HRVATSKOJ // Zbornik radova 9. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo «Kreativni mikser» / Glogar, M.I. ; Grilec, A. (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 132-136 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 904184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TRŽIŠNI POTENCIJAL ŽENSKE POSLOVNE ODJEĆE U HRVATSKOJ
(MARKET POTENTIAL OF WOMEN’S BUSINESS CLOTHING IN CROATIA)
Autori
Strutinskaja, Valerija ; Šabarić, Irena ; Grilec Kaurić, Alica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 9. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo «Kreativni mikser»
/ Glogar, M.I. ; Grilec, A. - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 132-136
Skup
9. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo «Kreativni mikser»
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.01.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ženska poslovna odjeća, kolekcija odjeće, dress code
(women's business clothing, fashion collection, dress code)
Sažetak
Projektiranje kolekcije ženske poslovne odjeće bazira se na njenoj svakodnevnoj ulozi, a to je komunikacija. Dobrim odabirom poslovne odjeće komunicirase dobar imidž tvrtke, profesionalnost i uspješnost. Pritom treba uzeti u obzir pravila odijevanja u koja se uklapa, odnosno o kojem dress codeu je riječ, te je potrebno odrediti i ciljnu skupinu kojoj je kolekcija namijenjena. Polazi se od pretpostavke da je ženama teže odabrati poslovnu odjeću nego muškarcima jer muškarci imaju ograničen izbor poslovnih odjevnih kombinacija. Zbog toga što žene imaju veću slobodu u odabiru poslovne odjeće imaju i veću mogućnost pogreške. Prema bontonu, ženska poslovna odjeća ne smije biti provokativna ili prozirna, treba biti praktična i elegantna, slijediti modna kretanja ali ne i modne imperative sezone. Obzirom da je predmet istraživanja kolekcija ženske poslovne odjeće, potencijalni kupac je žena, kojoj je potrebna poslovna odjeća kojom će ostaviti dobar prvi dojam, te sugerirati uspješnost i profesionalnosti na radnom mjestu. Ciljna skupina za prijedlog kolekcije odnosi se na kupce od 25 do 40 godina starosti. Riječ je o ženama koje prate trendove i imaju financijske mogućnosti kupovine. Ne treba zanemariti ni dobnu skupinu 19-24 godine u kojoj su mlade djevojke koje tek ulaze na tržište rada te žele modernu poslovnu odjeću. Prema statističkom ljetopisu Republike Hrvatske godine bilo je zaposleno 634 000 žena, što čini 46 % ukupno zaposlenih u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb