Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 904184

TRŽIŠNI POTENCIJAL ŽENSKE POSLOVNE ODJEĆE U HRVATSKOJ


Strutinskaja, Valerija; Šabarić, Irena; Grilec Kaurić, Alica
TRŽIŠNI POTENCIJAL ŽENSKE POSLOVNE ODJEĆE U HRVATSKOJ // Zbornik radova 9. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo «Kreativni mikser» / Glogar, M.I. ; Grilec, A. (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 132-136 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 904184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TRŽIŠNI POTENCIJAL ŽENSKE POSLOVNE ODJEĆE U HRVATSKOJ
(MARKET POTENTIAL OF WOMEN’S BUSINESS CLOTHING IN CROATIA)

Autori
Strutinskaja, Valerija ; Šabarić, Irena ; Grilec Kaurić, Alica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 9. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo «Kreativni mikser» / Glogar, M.I. ; Grilec, A. - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 132-136

Skup
9. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo «Kreativni mikser»

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.01.2016

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ženska poslovna odjeća, kolekcija odjeće, dress code
(women's business clothing, fashion collection, dress code)

Sažetak
Projektiranje kolekcije ženske poslovne odjeće bazira se na njenoj svakodnevnoj ulozi, a to je komunikacija. Dobrim odabirom poslovne odjeće komunicirase dobar imidž tvrtke, profesionalnost i uspješnost. Pritom treba uzeti u obzir pravila odijevanja u koja se uklapa, odnosno o kojem dress codeu je riječ, te je potrebno odrediti i ciljnu skupinu kojoj je kolekcija namijenjena. Polazi se od pretpostavke da je ženama teže odabrati poslovnu odjeću nego muškarcima jer muškarci imaju ograničen izbor poslovnih odjevnih kombinacija. Zbog toga što žene imaju veću slobodu u odabiru poslovne odjeće imaju i veću mogućnost pogreške. Prema bontonu, ženska poslovna odjeća ne smije biti provokativna ili prozirna, treba biti praktična i elegantna, slijediti modna kretanja ali ne i modne imperative sezone. Obzirom da je predmet istraživanja kolekcija ženske poslovne odjeće, potencijalni kupac je žena, kojoj je potrebna poslovna odjeća kojom će ostaviti dobar prvi dojam, te sugerirati uspješnost i profesionalnosti na radnom mjestu. Ciljna skupina za prijedlog kolekcije odnosi se na kupce od 25 do 40 godina starosti. Riječ je o ženama koje prate trendove i imaju financijske mogućnosti kupovine. Ne treba zanemariti ni dobnu skupinu 19-24 godine u kojoj su mlade djevojke koje tek ulaze na tržište rada te žele modernu poslovnu odjeću. Prema statističkom ljetopisu Republike Hrvatske godine bilo je zaposleno 634 000 žena, što čini 46 % ukupno zaposlenih u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Šabarić (autor)

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Strutinskaja, Valerija; Šabarić, Irena; Grilec Kaurić, Alica
TRŽIŠNI POTENCIJAL ŽENSKE POSLOVNE ODJEĆE U HRVATSKOJ // Zbornik radova 9. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo «Kreativni mikser» / Glogar, M.I. ; Grilec, A. (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 132-136 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Strutinskaja, V., Šabarić, I. & Grilec Kaurić, A. (2016) TRŽIŠNI POTENCIJAL ŽENSKE POSLOVNE ODJEĆE U HRVATSKOJ. U: Glogar, M. & Grilec, A. (ur.)Zbornik radova 9. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo «Kreativni mikser».
@article{article, author = {Strutinskaja, Valerija and \v{S}abari\'{c}, Irena and Grilec Kauri\'{c}, Alica}, year = {2016}, pages = {132-136}, keywords = {\v{z}enska poslovna odje\'{c}a, kolekcija odje\'{c}e, dress code}, title = {TR\v{Z}I\v{S}NI POTENCIJAL \v{Z}ENSKE POSLOVNE ODJE\'{C}E U HRVATSKOJ}, keyword = {\v{z}enska poslovna odje\'{c}a, kolekcija odje\'{c}e, dress code}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Strutinskaja, Valerija and \v{S}abari\'{c}, Irena and Grilec Kauri\'{c}, Alica}, year = {2016}, pages = {132-136}, keywords = {women's business clothing, fashion collection, dress code}, title = {MARKET POTENTIAL OF WOMEN’S BUSINESS CLOTHING IN CROATIA}, keyword = {women's business clothing, fashion collection, dress code}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font