Pregled bibliografske jedinice broj: 904178
Izgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja društveno odgovornih događaja
Izgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja društveno odgovornih događaja, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 904178 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja društveno odgovornih događaja
(Brand Building through Experimental Marketing Using Sponsorship of Socially Responsible Events)
Autori
Vrdoljak, Daniela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
08.11
Godina
2017
Stranica
48
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
Iskustvene dimenzije, društveno odgovorni događaj, sponzoriranje, izgradnja marke
(Experiential Dimensions, Socially Responsible Events, Sponsorship, Brand Building)
Sažetak
Cilj rada jest istražiti koje su iskustvene dimenzije važne za izgradnju marke tijekom sponzoriranog društveno odgovornog događaja. Marka predmet istraživanja je Red Bull, a društveno odgovorni događaj je utrka Wings for Life. U svrhu ispunjenja cilja provedeno je jednokratno empirijsko istraživanje pomoću ankete u kojoj je sudjelovalo 119 ispitanika. U okviru ankete, ispitanici su izražavali svoja slaganja s navedenim tvrdnjama o pet iskustvenih dimenzija koje su važne za izgradnju marke: kognitivna dimenzija, osjetilna dimenzije, emocionalna dimenzija, dimenzija iskustvenog djelovanja te odnosna dimenzija. Provedenim istraživanjem se nisu mogle potvrditi hipoteze da su iskustvene dimenzije važne za izgradnju marke Red Bull, iako su dvije dimenzije bile značajnije od drugih – kognitivna i emocionalna dimenzija. Također, utvrđeno je da odnosna dimenzija nije važna za izgradnju marke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija