Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 904178

Izgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja društveno odgovornih događaja


Vrdoljak, Daniela
Izgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja društveno odgovornih događaja, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 904178 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja društveno odgovornih događaja
(Brand Building through Experimental Marketing Using Sponsorship of Socially Responsible Events)

Autori
Vrdoljak, Daniela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
08.11

Godina
2017

Stranica
48

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
Iskustvene dimenzije, društveno odgovorni događaj, sponzoriranje, izgradnja marke
(Experiential Dimensions, Socially Responsible Events, Sponsorship, Brand Building)

Sažetak
Cilj rada jest istražiti koje su iskustvene dimenzije važne za izgradnju marke tijekom sponzoriranog društveno odgovornog događaja. Marka predmet istraživanja je Red Bull, a društveno odgovorni događaj je utrka Wings for Life. U svrhu ispunjenja cilja provedeno je jednokratno empirijsko istraživanje pomoću ankete u kojoj je sudjelovalo 119 ispitanika. U okviru ankete, ispitanici su izražavali svoja slaganja s navedenim tvrdnjama o pet iskustvenih dimenzija koje su važne za izgradnju marke: kognitivna dimenzija, osjetilna dimenzije, emocionalna dimenzija, dimenzija iskustvenog djelovanja te odnosna dimenzija. Provedenim istraživanjem se nisu mogle potvrditi hipoteze da su iskustvene dimenzije važne za izgradnju marke Red Bull, iako su dvije dimenzije bile značajnije od drugih – kognitivna i emocionalna dimenzija. Također, utvrđeno je da odnosna dimenzija nije važna za izgradnju marke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija medicinskih znanosti

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrdoljak, Daniela
Izgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja društveno odgovornih događaja, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Vrdoljak, D. (2017) 'Izgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja društveno odgovornih događaja', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrdoljak, Daniela}, year = {2017}, pages = {48}, keywords = {Iskustvene dimenzije, dru\v{s}tveno odgovorni doga\djaj, sponzoriranje, izgradnja marke}, title = {Izgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja dru\v{s}tveno odgovornih doga\djaja}, keyword = {Iskustvene dimenzije, dru\v{s}tveno odgovorni doga\djaj, sponzoriranje, izgradnja marke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrdoljak, Daniela}, year = {2017}, pages = {48}, keywords = {Experiential Dimensions, Socially Responsible Events, Sponsorship, Brand Building}, title = {Brand Building through Experimental Marketing Using Sponsorship of Socially Responsible Events}, keyword = {Experiential Dimensions, Socially Responsible Events, Sponsorship, Brand Building}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font