Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 904148

Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i praktičnim kolegijima i lokus kontrole studenata sportaša


Živković, Darija
Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i praktičnim kolegijima i lokus kontrole studenata sportaša, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 904148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i praktičnim kolegijima i lokus kontrole studenata sportaša
(Difference in academic success attributions for theoretical and practical subjects and locus of control among students of sport)

Autori
Živković, Darija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
24.10

Godina
2017

Stranica
35

Mentor
Vuletić, Gorka

Ključne riječi
studenti sportaši, akademski uspjeh i neuspjeh, Weinerov model atribucija, atribucije, lokus kontrole
(athlete students, academic success and failure, Weiner attribution model, attributions, locus of control)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati na koji način studenti sportaši atribuiraju akademski uspjeh i neuspjeh u teorijskim i praktičnim kolegijima, postoji li razlika s obzirom na spol te postoji li povezanost između atribucija i lokusa kontrole. U istraživanju je sudjelovao 231 student Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (Nž=78, Nm=153). Istraživanje se temelji na teorijskoj osnovi Weinerovog modela postignuća i korištena je CDS II skala za mjerenje atribucija uspjeha i neuspjeha, a za ispitivanje lokusa kontrole primijenjena je Rotterova skala (RI-E). Rezultati pokazuju da postoje razlike u atribuiranju uspjeha te su atribucije uspjeha internalnije i kontrolabilnije u praktičnim kolegijima u odnosu na teorijske, a vanjska kontrola je manje izražena za praktične kolegije. Nadalje je istraživanjem utvrđena spolna razlika za praktične kolegije u smislu da studentice imaju osobno kontrolabilnije atribucije u odnosu na studente. Osim toga, utvrđena je negativna povezanost lokusa kontrole sa atribucijskom dimenzijom stabilnosti u praktičnim kolegijima, a nije dobivena povezanost s ostalim atribucijskim dimenzijama ni za teorijske niti za praktične kolegije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Gorka Vuletić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Živković, Darija
Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i praktičnim kolegijima i lokus kontrole studenata sportaša, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Osijeku, Osijek
Živković, D. (2017) 'Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i praktičnim kolegijima i lokus kontrole studenata sportaša', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ivkovi\'{c}, Darija}, year = {2017}, pages = {35}, keywords = {studenti sporta\v{s}i, akademski uspjeh i neuspjeh, Weinerov model atribucija, atribucije, lokus kontrole}, title = {Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i prakti\v{c}nim kolegijima i lokus kontrole studenata sporta\v{s}a}, keyword = {studenti sporta\v{s}i, akademski uspjeh i neuspjeh, Weinerov model atribucija, atribucije, lokus kontrole}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ivkovi\'{c}, Darija}, year = {2017}, pages = {35}, keywords = {athlete students, academic success and failure, Weiner attribution model, attributions, locus of control}, title = {Difference in academic success attributions for theoretical and practical subjects and locus of control among students of sport}, keyword = {athlete students, academic success and failure, Weiner attribution model, attributions, locus of control}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font