Pregled bibliografske jedinice broj: 904127
Računalno razmišljanje i programiranje u Pythonu
Računalno razmišljanje i programiranje u Pythonu. Zagreb: Element, 2017 (prirucnik)
CROSBI ID: 904127 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalno razmišljanje i programiranje u Pythonu
(Computational Thinking and Programming in Python)
Autori
Budin, Leo ; Brođanac, Predrag ; Markučič, Zlatka ; Perić, Smiljana ; Škvorc, Dejan ; Babić, Magdalena
Ostali urednici
Gračan, Sandra ; Kadić, Edo
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Element
Grad
Zagreb
Godina
2017
Stranica
584
ISBN
978-953-197-396-0
Ključne riječi
rješavanje problema, algoritamsko razmišljanje, konstrukcionističko učenje, Python, STEM
(problem solving, algorithmic thinking, constructionist learning, Python, STEM)
Sažetak
Ovaj priručnik prvenstveno je namijenjen učiteljima Informatike kao potpora za usvajanje osnova računalnog razmišljanja i programskog rješavanja različitih problema u aktualnom procesu inoviranja nastave Informatike u osnovnim školama. U uvodnim se poglavljima postupno uvode osnovni elementi programskog jezika koji se koriste kod oblikovanja računalnog programa: programske varijable, funkcije, naredbe pridruživanja, grananja i ponavljanja, tipovi podataka. Objašnjena su i osnovna načela izrade urednih i čitkih programa, kao što je grupiranje naredbi u programske funkcije, izrada modula i komentiranje dijelova programa. Svi programski elementi uvode se kroz jednostavne praktične primjere u kojima se pokazuje kako se računalno razmišljanje i matematičko promišljanje međusobno nadopunjuju pri rješavanju problema. U završnim se poglavljima kroz složenije primjere pokazuje kako se njihovom kombinacijom pripremaju računalni programi za rješavanje problema pa i za razumijevanje složenijih pojava u različitim područjima primjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb