Pregled bibliografske jedinice broj: 904092
Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima
Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 904092 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima
(Business marketing concept and the importance of managing customer relations)
Autori
Pereša, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.07
Godina
2015
Stranica
51
Mentor
Frančišković, Ivan
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
marketinška koncepcija poslovanja, upravljanje odnosima s klijentima, lojalnost klijenata
(business marketing concept, customer relationship marketing, customer loyality)
Sažetak
U radu se ističe važnost korištenja CRM sustava u poslovanju, a osnovni problem istraživanja predstavlja potreba za jačanjem osviještenosti poslovnih subjekata o važnosti implementacije CRM sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka