Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 904083

Kako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice na primjeru projekta „Eko dani“ Prirodoslovno- grafičke škole u Zadru


Pejdo, Ana; Segarić, Nensi; Brkić-Vejmelka, Jadranka
Kako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice na primjeru projekta „Eko dani“ Prirodoslovno- grafičke škole u Zadru // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojnoobrazovnom sustavu“
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 55-55 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 904083 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice na primjeru projekta „Eko dani“ Prirodoslovno- grafičke škole u Zadru
(“Eco Days” Project of the Natural Science and Graphic Design High School in Zadar as an example of How Creative School Projects Encourage Environmental Sensitivity of Students and the Local Community)

Autori
Pejdo, Ana ; Segarić, Nensi ; Brkić-Vejmelka, Jadranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojnoobrazovnom sustavu“ / - , 2017, 55-55

Skup
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojnoobrazovnom sustavu“

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.10.2017. - 21.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
odgovornost, ekologija, aktivnosti, školski projekt, ekološka svijest
(responsibility, ecology, activities, school project, ecological awareness)

Sažetak
Budući cjelokupni razvoj društva trebao bi se temeljiti na znanju, kreativnosti i inovacijama. Jedan od ključnih elemenata za postizanje takvog cilja jest odgojno-obrazovni sustav. Kako se sustavi mijenjaju sporo, a izazovi i potrebe za promjenama i prilagodbi suvremenom razvoju sve su češći i brži, pojedini subjekti (škole) i pojedinci (učitelji) gotovo samostalno djeluju unutar (odgojno-obrazovnih) sustava kao čimbenici koji, razvijajući i implementirajući različite projekte u postojeće kurikule, potiču i razvijaju pojedince – učenike koji će biti akteri pozitivnih društvenih promjena, u ovom slučaju promicanja odgovornog odnosa prema okolišu. „Eko dani“ su projekt Prirodoslovno- grafičke škole u Zadru u kojem već petnaest godina nastavnici i učenici kreativnim radionicama potiču osviještenost o važnosti očuvanja okoliša, ne samo kroz aktivnosti učenika i nastavnika, već i brojnih aktera lokalne zajednice. Metodom polustrukturiranog intervjua, u koji će biti uključeni nastavnici i učenici škole, ispitat će se njihova iskustva, mišljenja i percepcije o samom projektu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Jadranka Brkić-Vejmelka (autor)

Avatar Url Nensi Segarić (autor)

Avatar Url Ana Pejdo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pejdo, Ana; Segarić, Nensi; Brkić-Vejmelka, Jadranka
Kako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice na primjeru projekta „Eko dani“ Prirodoslovno- grafičke škole u Zadru // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojnoobrazovnom sustavu“
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 55-55 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Pejdo, A., Segarić, N. & Brkić-Vejmelka, J. (2017) Kako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice na primjeru projekta „Eko dani“ Prirodoslovno- grafičke škole u Zadru. U: Međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojnoobrazovnom sustavu“.
@article{article, author = {Pejdo, Ana and Segari\'{c}, Nensi and Brki\'{c}-Vejmelka, Jadranka}, year = {2017}, pages = {55-55}, keywords = {odgovornost, ekologija, aktivnosti, \v{s}kolski projekt, ekolo\v{s}ka svijest}, title = {Kako kreativni \v{s}kolski projekti poti\v{c}u ekolo\v{s}ku osjetljivost u\v{c}enika i lokalne zajednice na primjeru projekta „Eko dani“ Prirodoslovno- grafi\v{c}ke \v{s}kole u Zadru}, keyword = {odgovornost, ekologija, aktivnosti, \v{s}kolski projekt, ekolo\v{s}ka svijest}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pejdo, Ana and Segari\'{c}, Nensi and Brki\'{c}-Vejmelka, Jadranka}, year = {2017}, pages = {55-55}, keywords = {responsibility, ecology, activities, school project, ecological awareness}, title = {“Eco Days” Project of the Natural Science and Graphic Design High School in Zadar as an example of How Creative School Projects Encourage Environmental Sensitivity of Students and the Local Community}, keyword = {responsibility, ecology, activities, school project, ecological awareness}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font