Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 904080

Donošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće


Orak, Sara
Donošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 904080 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Donošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće
(Decision making about impulsive shopping in the clothing market)

Autori
Orak, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
14.07

Godina
2015

Stranica
34

Mentor
Mencer, Ivan

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
impulzivna kupnja, tržište odjeće, donošenje odluka
(impulsive shopping, clothing market, decision making)

Sažetak
Predmet završnog rada je istraživanje ponašanja potrošača u kupovini s naglaskom na donošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Maja Vujičić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Orak, Sara
Donošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Orak, S. (2015) 'Donošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Orak, Sara}, year = {2015}, pages = {34}, keywords = {impulzivna kupnja, tr\v{z}i\v{s}te odje\'{c}e, dono\v{s}enje odluka}, title = {Dono\v{s}enje odluke o impulzivnoj kupnji na tr\v{z}i\v{s}tu odje\'{c}e}, keyword = {impulzivna kupnja, tr\v{z}i\v{s}te odje\'{c}e, dono\v{s}enje odluka}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Orak, Sara}, year = {2015}, pages = {34}, keywords = {impulsive shopping, clothing market, decision making}, title = {Decision making about impulsive shopping in the clothing market}, keyword = {impulsive shopping, clothing market, decision making}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font