Pregled bibliografske jedinice broj: 904072
Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color
Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 904072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color
(Role of marketing business concept in business organization development-Moire color case study)
Autori
Čiča, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
14.09
Godina
2015
Stranica
32
Mentor
Mencer, Ivan
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
trgovina na malo, lojalnost korisnika, interni marketing, marketinška koncepcija
(retail trade, customer loyalty, internal marketing, marketing concept)
Sažetak
U radu je prikazana važnost primjene marketinške koncepcije usluga za razvoj trgovine na malo. Empirijski dio proveden je na primjeru obrta Moire color.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka